UWAGA! Ten serwis używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.Rozumiem
 
OGŁOSZENIA
Praca dla ankieterów ... więcej >

PUBLIKACJE

Oczekiwania związane z przekształceniami własnościowymi i ich konfrontacja z rzeczywistością

KTO JEST WŁAŚCICIELEM PAŃSTWOWYCH FABRYK? Kto jest obecnie faktycznym właścicielem zakładu, w którym Pan pracuje?

1993-09-22|Autor: Krzysztof Koseła

 

Podatek od dochodów osobistych. Oceny i opinie na podstawie doświadczeń z 1993 roku

BUDŻET I PODATKI OD DOCHODÓW OSOBISTYCH 1. Najważniejsze wnioski

1993-09-21|Autor: Krzysztof Koseła

 

Motywacje wyborcze

ZNACZENIE WYGRANEJ W WYBORACH Czy dla ludzi takich jak Pan jest ważne czy też nie ważne, która partia wygra wybory?

1993-09-16|Autor: Barbara Badora

 

Stosunek Polaków do integracji europejskiej

Jaki jest Pana stosunek do połączenia całej Europy, w której nie będzie granic i podziałów? Czy Pan: - zdecydowanie popiera połączenie - raczej popiera połączenie

1993-09-14|Autor: Małgorzata Budyta

 

Bezpieczeństwo kraju w opinii publicznej

OGÓLNA OPINIA O ZAGROŻENIACH ZAGROŻENIA DLA NIEPODLEGŁOŚCI

1993-09-13|Autor: Magdalena Gwiazda

 

Ocena obecnej kampanii wyborczej na trzy tygodnie przed wyborami

OBECNOŚĆ KAMPANII WYBORCZEJ W MEDIACH Czy prasa, radio i telewizja poświęcają kampanii wyborczej:

1993-09-10|Autorzy: Marta Cichowicz, Michał Strzeszewski

 

Stosunek Polaków do innych narodowości oraz wyobrażenia o ich stosunku do nas.
Preferowane kierunki współpracy gospodarczej i politycznej

KOGO LUBIMY? Jak by Pan określił swój stosunek do innych narodów?

1993-09-08|Autorzy: Ilona Kawalec, Michał Strzeszewski

 

Sondaże a decyzje wyborcze społeczeństwa

Jaki wpływ mają wyniki ankiet przedwyborczych na to, jak ludzie głosują w wyborach? - Niewielki - Dość duży

1993-09-06|Autor: Agnieszka Cybulska

 

Preferencje polityczne społeczeństwa trzy tygodnie przed wyborami

FREKWENCJA WYBORCZA Czy Pana osobiście wybory parlamentarne:

1993-09-03|Autor: Piotr Starzyński

 

Pierwszy etap kampanii wyborczej w opinii społecznej

UDZIAŁ TELEWIZJI W KAMPANII WYBORCZEJ OBECNOŚĆ PARTII W TELEWIZJI

1993-09-02|Autorzy: Michał Strzeszewski, Piotr Starzyński

 

 
 
 
 

ZAMÓWSWOJEBADANIE

Grafika symbolizująca badaczy
 

CBOSTRENDY Wyniki badań

 
 
 
Przejdź do pkjpaPKJPA        Projekty EFSEFS        Przejdź do portalu Badania WyborczeBadania wyborcze
 
 
 
 
 
 
 
 
Logo CBOS
 
Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej
ul. Świętojerska 5/7 00-236 Warszawa
tel. 22 625 76 23 e‑mail: info@cbos.pl
NIP: 5262135442 REGON: 012908368 KRS: 0000070275
Przejdź na górę Przewiń do góry