UWAGA! Ten serwis używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.Rozumiem
 
OGŁOSZENIA
Praca dla ankieterów ... więcej >

PUBLIKACJE

Jaki będzie rok 2019?

Jaki będzie 2019 rok: * dla Pana(i) osobiście * dla Pana(i) rodziny

2019-01-10|Autor: Barbara Badora

 

Roczny bilans nastrojów społecznych

SYTUACJA POLITYCZNA Sytuacja polityczna w Polsce

2019-01-09|Autor: Rafał Boguszewski

 

Czego życzyć Polakom w roku 2019?

Czemu poświęcił(a)by się Pan(i) najchętniej lub w większym stopniu niż obecnie, gdyby to tylko było możliwe? - Podróżowanie - Życie rodzinne

2019-01-07|Autor: Rafał Boguszewski

 

Polityk roku 2018 w Polsce i na świecie

POLITYK ROKU 2018 W POLSCE Któremu z polskich polityków należy się, Pana(i) zdaniem, miano polityka roku 2018?

2019-01-04|Autor: Agnieszka Cybulska

 

Wydarzenie roku 2018 w Polsce i na świecie

Wydarzenie krajowe roku 2018 [odpowiedzi spontaniczne na pytanie otwarte] - Stulecie odzyskania niepodległości przez Polskę i obchody związane z tą rocznicą

2019-01-02|Autor: Krzysztof Pankowski

 

Jaki był rok 2018?

Czy mógł(mogła)by Pan(i) powiedzieć, jaki był, najogólniej rzecz biorąc, 2018 rok? Czy był on: * dla Pana(i) osobiście * dla Pana(i) rodziny:

2018-12-27|Autor: Barbara Badora

 

Samopoczucie Polaków w 2018 roku

WŁASNE SAMOPOCZUCIE Jak często w ciągu mijającego roku doznawał(a) Pan(i) następujących uczuć?

2018-12-21|Autor: Marta Bożewicz

 

Szkoła a nierówności społeczne

Niniejsza praca koncentruje się na problemie nierówności edukacyjnych. Jej głównym celem jest opis relacji łączących selekcje i aspiracje szkolne – które w dużym stopniu określają późniejsze miejsce jednostek w strukturze społecznej – z pochodzeniem społecznym. Termin „selekcje szkolne” jest tu używany zarówno w odniesieniu do doboru i eliminacji uczniów przeprowadzanych przez poszczególne szkoły na podstawie kryteriów instytucjonalnych (takich jak wyniki egzaminów wstępnych czy konkursy świadectw), jak i w odniesieniu do wyborów szkoły (określonego szczebla, typu i poziomu), dokonywanych przez uczniów (lub potencjalnych uczniów). Analizy prezentowane w kolejnych rozdziałach dotyczą ogółu uczniów ostatnich klas polskich szkół ponadgimnazjalnych (badania stanowiące podstawę niniejszych rozważań, zostały przeprowadzone jeszcze przed reformą systemu oświaty z 2017 r. likwidującą gimnazja), a także odnoszą się do węższych zbiorowości – uczniów ostatnich klas polskich liceów oraz uczniów ostatnich klas liceów warszawskich. Opis trzech populacji, z których każda kolejna jest częścią poprzedniej, pozwala na zaobserwowanie, co różni licealistów od uczniów innych typów szkół ponadgimnazjalnych, a także, co odróżnia licealistów warszawskich od licealistów z całej Polski.

2018-12-20|Autor: Wojciech Kazanecki

 

Zaufanie do systemu bankowego

NADZÓR NAD RYNKIEM FINANSOWYM Czy państwo powinno dbać o bezpieczeństwo oszczędności obywateli w bankach?

2018-12-19|Autor: Małgorzata Omyła-Rudzka

 

Przyczyny absencji w wyborach samorządowych 2018

Dlaczego nie wziął(ęła) Pan(i) udziału w tych wyborach? - Nie miałe(a)m czasu, musiałe(a)m załatwić inne ważne sprawy w tym czasie, byłe(a)m poza miejscem zamieszkania - W ogóle nie interesuję się polityką

2018-12-18|Autorzy: Agnieszka Cybulska, Krzysztof Pankowski

 

 
 
 
 

ZAMÓWSWOJEBADANIE

Grafika symbolizująca badaczy
 

CBOSTRENDY Wyniki badań

 
 
 
Przejdź do pkjpaPKJPA        Projekty EFSEFS        Przejdź do portalu Badania WyborczeBadania wyborcze
 
 
 
 
 
 
 
 
Logo CBOS
 
Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej
ul. Świętojerska 5/7 00-236 Warszawa
tel. 22 625 76 23 e‑mail: info@cbos.pl
NIP: 5262135442 REGON: 012908368 KRS: 0000070275
Przejdź na górę Przewiń do góry