2017-01-02
Mass media w internecie
W ostatnich latach obserwujemy wzrost popularnoci internetu jako kanau dystrybucji tradycyjnych mediw. Co pity dorosy Polak sucha radia przez internet. Mniej wicej tyle samo osb oglda w sieci telewizj, filmy i seriale. Jedna trzecia dorosych (dwie trzecie uytkownikw internetu) czyta online gazety lub czasopisma. W cigu ostatniego roku liczba internetowych czytelnikw prasy wyranie wzrosa.
Korzystanie z portali spoecznociowych
Spoecznoci wirtualne ciesz si coraz wikszym zainteresowaniem internautw. Z naszych najnowszych bada wynika, e obecnie niemal dwie trzecie uytkownikw internetu zarejestrowao si w jakim portalu spoecznociowym. Uczestnictwo w spoecznociach wirtualnych w najwikszym stopniu wynika z chci utrzymania kontaktu ze znajomymi, a take jest prb zaspokojenia wasnej ciekawoci. Istotnym aspektem rejestracji w portalach jest rwnie nadzieja na odnowienie dawnych znajomoci, ch wypenienia wolnego czasu m.in. suchaniem muzyki, ogldaniem filmw lub zdj czy te czytaniem zamieszczonych tam tekstw.
Wicej na ten temat w komunikatach.