UWAGA! Ten serwis używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.Rozumiem
 
OGŁOSZENIA
Praca dla ankieterów ... więcej >
 

CBOSNEWS

11/2010

2017-01-02

Mass media w internecie

W ostatnich latach obserwujemy wzrost popularnoci internetu jako kanau dystrybucji tradycyjnych mediw. Co pity dorosy Polak sucha radia przez internet. Mniej wicej tyle samo osb oglda w sieci telewizj, filmy i seriale. Jedna trzecia dorosych (dwie trzecie uytkownikw internetu) czyta online gazety lub czasopisma. W cigu ostatniego roku liczba internetowych czytelnikw prasy wyranie wzrosa.

Korzystanie z portali spoecznociowych

Spoecznoci wirtualne ciesz si coraz wikszym zainteresowaniem internautw. Z naszych najnowszych bada wynika, e obecnie niemal dwie trzecie uytkownikw internetu zarejestrowao si w jakim portalu spoecznociowym. Uczestnictwo w spoecznociach wirtualnych w najwikszym stopniu wynika z chci utrzymania kontaktu ze znajomymi, a take jest prb zaspokojenia wasnej ciekawoci. Istotnym aspektem rejestracji w portalach jest rwnie nadzieja na odnowienie dawnych znajomoci, ch wypenienia wolnego czasu m.in. suchaniem muzyki, ogldaniem filmw lub zdj czy te czytaniem zamieszczonych tam tekstw.
Wicej na ten temat w komunikatach.
 
 
Przewiń do góry
Przejdź do pkjpaPKJPA        Projekty EFSEFS        Przejdź do portalu Badania WyborczeBadania wyborcze
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej
ul. Świętojerska 5/7 00-236 Warszawa
tel. 22 625 76 23 e‑mail: info@cbos.pl
NIP: 5262135442 REGON: 012908368 KRS: 0000070275
Przewiń do góry