UWAGA! Ten serwis używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.Rozumiem
 
OGŁOSZENIA
Praca dla ankieterów ... więcej >
 

CBOSNEWS

11/2016

2016-03-23

Wielkanoc

Polacy najczciej definiuj Wielkanoc w kategoriach wita rodzinnego. Dla niespena poowy badanych wita wielkanocne s przede wszystkim przeyciem religijnym, a dla ponad dwch pitych - mi tradycj. W stosunku do roku 2014, kiedy ostatnio badalimy t kwesti, notujemy znaczcy wzrost znaczenia rodzinnego aspektu wit wielkanocnych (o 7 punktw procentowych).
Rysunek
Wicej na ten temat wkrtce w komunikacie.
Prezentowane dane pochodz z badania „Aktualne problemy i wydarzenia” zrealizowanego w marcu 2016 roku.
 
 
Przewiń do góry
Przejdź do pkjpaPKJPA        Projekty EFSEFS        Przejdź do portalu Badania WyborczeBadania wyborcze
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej
ul. Świętojerska 5/7 00-236 Warszawa
tel. 22 625 76 23 e‑mail: info@cbos.pl
NIP: 5262135442 REGON: 012908368 KRS: 0000070275
Przewiń do góry