UWAGA! Ten serwis używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.Rozumiem
 
OGŁOSZENIA
Praca dla ankieterów ... więcej >
 

CBOSNEWS

3/2011

2017-01-02

Czy reklamy s dla dzieci?

W dyskusjach dotyczcych spraw etycznych zwizanych z dziaalnoci reklamow czsto podnoszona jest sprawa reklam adresowanych wycznie do najmodszych. Dzieci s wietnymi odbiorcami reklam i znaczc grup potencjalnych konsumentw. Jednak tworzenie reklam skierowanych bezporednio do dzieci budzi rnego rodzaju zastrzeenia, nie tylko natury etycznej.
Ogromna wikszo ankietowanych (80%, od roku 1997 wzrost o 20 punktw) uwaa, e robienie reklam kierowanych specjalnie do dzieci jest niewaciwe, przy czym ponad dwie pite (44%) wyraa t opini w sposb zdecydowany. Co smy respondent (13%, spadek o 16 punktw) nie widzi nic zego w tego typu reklamach.
Wicej na ten temat w komunikacie.
Prezentowane dane pochodz z bada „Aktualne problemy i wydarzenia” zrealizowanych w latach 1996–2011 na reprezentatywnej prbie losowej dorosych Polakw.
 
 
Przewiń do góry
Przejdź do pkjpaPKJPA        Projekty EFSEFS        Przejdź do portalu Badania WyborczeBadania wyborcze
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej
ul. Świętojerska 5/7 00-236 Warszawa
tel. 22 625 76 23 e‑mail: info@cbos.pl
NIP: 5262135442 REGON: 012908368 KRS: 0000070275
Przewiń do góry