UWAGA! Ten serwis używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.Rozumiem
 
OGŁOSZENIA
Praca dla ankieterów ... więcej >
 

CBOSNEWS

31/2011

2017-01-02

Kampania wyborcza w internecie

Internet staje si w Polsce coraz popularniejszy, std te wzrasta jego rola jako kanau przekazywania informacji, w tym take dystrybucji tradycyjnych mediw. W czasie tegorocznej kampanii co czwarty dorosy Polak czerpa z sieci informacje o partiach i kandydatach startujcych w wyborach. Niemniej najbardziej rozpowszechnionym rdem wiedzy w tym zakresie bya telewizja, a w dalszej kolejnoci – radio i prasa.
Prezentowane dane pochodz z badania „Aktualne problemy i wydarzenia” zrealizowanego w listopadzie 2011 roku.
 
 
Przewiń do góry
Przejdź do pkjpaPKJPA        Projekty EFSEFS        Przejdź do portalu Badania WyborczeBadania wyborcze
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej
ul. Świętojerska 5/7 00-236 Warszawa
tel. 22 625 76 23 e‑mail: info@cbos.pl
NIP: 5262135442 REGON: 012908368 KRS: 0000070275
Przewiń do góry