UWAGA! Ten serwis używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.Rozumiem
 
OGŁOSZENIA
Praca dla ankieterów ... więcej >
 

CBOSNEWS

40/2015

2017-01-02

Stosunek do uchodcw – w internecie i w „realu”

W padzierniku CBOS we wsppracy z firm Newspoint przebada nastawienie Polakw do uchodcw. W tym samym okresie przeprowadzono badanie kwestionariuszowe (CBOS) i badanie wpisw internetowych dotyczcych uchodcw (Newspoint). Zestawienie tych danych potwierdza, e krytyczny stosunek do uchodcw czciej wyraany jest w internecie ni podczas rozmw bezporednich (face-to-face) w trakcie naszych wywiadw kwestionariuszowych. Naley jednak zaznaczy, e portret internauty rni si od portretu przecitnego Polaka. Internauci, w szczeglnoci ci aktywni, to najczciej ludzie modzi. Ponadto anonimowo w internecie sprzyja formuowaniu opinii skrajnych. Pogldy wyraane przez internautw nie powinny by zatem odnoszone do caego spoeczestwa.
Rysunek
Wicej na ten temat wkrtce w komunikacie.
 
 
Przewiń do góry
Przejdź do pkjpaPKJPA        Projekty EFSEFS        Przejdź do portalu Badania WyborczeBadania wyborcze
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej
ul. Świętojerska 5/7 00-236 Warszawa
tel. 22 625 76 23 e‑mail: info@cbos.pl
NIP: 5262135442 REGON: 012908368 KRS: 0000070275
Przewiń do góry