1. Ocena środków masowego komunikowania (telewizji, radia i prasy) oraz zakładowych środków przekazu jako źródeł informacji o reformie gospodarczej i Centralnym Planie Rocznym
2. Znajomość i ocena głównych założeń reformy gospodarczej i Centralnego Planu Rocznego
3. Ocena aktualnych możliwości rozwoju gospodarczego Polski
Tabele aneksowe
Ocena informacji o reformie gospodarczej i CPR w
- TVP
- Radio
- Prasa
- Zakład pracy
Sposoby upowszechniania informacji na terenie zakładu pracy
- Biuletyny i prasa zakładowa
- Radiowęzeł zakładowy
- Kursy, narady, szkolenia, zebrania partyjne
- Broszury, wydawnictwa oświatowe i specjalistyczne
- Tablice ogłoszeń, gabloty
- Przepisy, akty prawne i normatywne
- Czasopisma, prasa centralna i terenowa w klubie, świetlicy itp..
- Droga służbowa - dyrektywy kierownictwa