OCENA POZIOMU KSZTAŁCENIA W SZKOŁACH PUBLICZNYCH
Oceny obecnego poziomu kształcenia w:
- publicznych szkołach podstawowych
Pozytywna
Negatywna
Trudno powiedzieć
- publicznych szkołach średnich kończących się maturą (licea, technika)
Pozytywna
Negatywna
Trudno powiedzieć
- publicznych uczelniach wyższych
Pozytywna
Negatywna
Trudno powiedzieć /tabela wg badań w Czechach, w Polsce i na Węgrzech/
OCENA DOSTĘPU MŁODZIEŻY DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ ŚREDNICH ORAZ WYŻSZYCH
Jak ocenia Pan(i) obecne możliwości kształcenia się w publicznych szkołach średnich kończących się maturą (licea, technika) Czy są one, Pana(i) zdaniem:
- prawie takie same dla dzieci z bogatych i biednych rodzin
- większe dla dzieci z bogatych rodzin
- możliwości kształcenia się w nich mają dzieci tylko z bogatych rodzin
-Trudno powiedzieć /tabela wg badań w Czechach, w Polsce i na Węgrzech/
Jak ocenia Pan(i) obecne możliwości kształcenia się w publicznych uczelniach wyższych. Czy są one, Pana(i) zdaniem:
- prawie takie same dla dzieci z bogatych i biednych rodzin
- większe dla dzieci z bogatych rodzin
- możliwości kształcenia się w nich mają dzieci tylko z bogatych rodzin
-Trudno powiedzieć /tabela wg badań w Czechach, w Polsce i na Węgrzech/
PROGNOZY DOTYCZĄCE DOSTĘPU MŁODZIEŻY DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ ŚREDNICH ORAZ WYŻSZYCH
Jak Pan(i) sądzi, czy w niedalekiej przyszłości możliwości kształcenia się młodzieży w publicznych szkołach średnich kończących się maturą (licea, technika) będą:
- prawie takie same dla dzieci z bogatych i biednych rodzin
- większe dla dzieci z bogatych rodzin
- możliwości kształcenia się w nich będą miały dzieci tylko z bogatych rodzin
-Trudno powiedzieć /tabela wg badań w Czechach, w Polsce i na Węgrzech/
Jak Pan(i) sądzi, czy w niedalekiej przyszłości możliwości kształcenia się młodzieży w publicznych uczelniach wyższych będą:
- prawie takie same dla dzieci z bogatych i biednych rodzin
- większe dla dzieci z bogatych rodzin
- możliwości kształcenia się w nich będą miały dzieci tylko z bogatych rodzin
- Trudno powiedzieć /tabela wg badań w Czechach, w Polsce i na Węgrzech/
Wskazania ankietowanych określających jako prawie równe możliwości kształcenia się młodzieży z bogatych i biednych rodzin:
- w publicznych szkołach średnich
- w publicznych szkołach wyższych /tabela wg ocen i prognoz wg badań w Czechach, w Polsce i na Węgrzech/
SPOŁECZNE POPARCIE DLA SZKOLNICTWA NIEPUBLICZNEGO
Czy, ogólnie rzecz biorąc, popiera Pan(i), czy też nie, istnienie obok szkół publicznych również:
- prywatnych szkół podstawowych
- prywatnych szkół średnich
- prywatnych uczelni wyższych /tabela wg badań w Czechach, w Polsce i na Węgrzech/
ANEKS
Tabela 1
Jak, ogólnie rzecz biorąc, ocenia Pan(i) obecny poziom kształcenia w:
- publicznych szkołach podstawowych
- publicznych szkołach średnich kończących się maturą (licea, technika)
- publicznych uczelniach wyższych /tabela wg badań w Czechach, w Polsce i na Węgrzech/
Tabela 2.
Czy, ogólnie rzecz biorąc, popiera Pan(i), czy też nie, istnienie obok szkół publicznych również [...]
- prywatnych szkół podstawowych
- prywatnych szkół średnich
- prywatnych uczelni wyższych /tabela wg badań w Czechach, w Polsce i na Węgrzech/
Tabela 3.
Respondenci mający dzieci:
- uczące się w szkołach podstawowych
- starsze, kształcące się /tabela wg badań w Czechach, w Polsce i na Węgrzech/