UWAGA! Ten serwis używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.Rozumiem
 

PUBLIKACJE

Komunikat z badań nr BS/15/2001

Polacy wobec mediów - ujęcie regionalne

Autor: Kinga A. Komorowska
|
2001-01-31

TELEWIZJA

PROGRAM 1 TVP

Programy jakich stacji telewizyjnych Pan(i) ogląda?

- codziennie lub prawie codziennie

- kilka razy w tygodniu

- kilka razy w miesiącu

- jeszcze rzadziej

- nie oglądam w ogóle /mapka - zmiany oglądalności Programu 1 TVP w I i II półroczu 2000 r.w nowych województwach/

PROGRAM 2 TVP

Programy jakich stacji telewizyjnych w ogóle Pan(i) ogląda?

- codziennie lub prawie codziennie

- kilka razy w tygodniu

- kilka razy w miesiącu

- jeszcze rzadziej

- nie oglądam w ogóle /mapka - zmiany ogladalności Programu 2 TVP w I i II półroczu 2000 r w nowych województwach/

POLSAT

Druga najczęściej oglądana stacja telewizyjna wg odsetka osób deklarujących oglądanie danej stacji codziennie lub prawie codziennie /wykres dla 2TVP i Polsatu/

Zmiany oglądalności Polsatu - /mapka dla I i II półrocza 2000 r w nowych województwach/

TVN

Zmiany oglądalności TVN - /mapka dla I i II półrocza 2000 r w nowych województwach/

RADIO

Najczęściej słuchane stacje radiowe wg odsetka osób deklarujących słuchanie danej stacji codziennie lub prawie codziennie/mapka dla RMF, Radio Zet, Programu I PR w nowych województwach/

Ulubione stacje radiowe Polaków:

- Program I PR

- Radio RMF

- Radio Zet

- Rozgłośnia lokalna PR

- Lokalne radio prywatne

- Program III PR

- Radio Maryja

- Program II PR /tabela - odsetki osób deklarujących codziennie lub prawie codziennie słuchanie danej stacji w drugiej połowie 2000 roku/

Najmniej popularne stacje radiowe:

- Radio Maryja

- Program II PR

- Lokalne radio prywatne

- Program III PR

- Rozgłośnia lokalna PR

- Radio Zet

- Program I PR

- Radio RMF /tabela - odsetki osób deklarujących, że w ogóle nie słuchali danej stacji w drugiej połowie 2000 roku/

Najmniej popularne stacje wg odsetka osób twierdzących, że w ogóle nie słuchają danej stacji:

- Radio Maryja

- Lokalne radio prywatne

- Program II PR

- Lokalna rozgłosnia PR /mapka - w nowych województwach/

PROGRAM I POLSKIEGO RADIA

Jakich rozgłośni, stacji radiowych w ogóle Pan(i) słucha?

- codziennie lub prawie codziennie

- kilka razy w tygodniu

- kilka razy w miesiącu

- jeszcze rzadziej

- nie słucham w ogóle /mapka - zmiany słuchalności I Programu Polskiego Radia w i i II półroczu 2000/

RADIO RMF

Zmiany słuchalności Radia RMF - /mapka dla I i II półrocza 2000 r w nowych województwach/

RADIO ZET

Zmiany słuchalności Radia Zet - /mapka dla I i II półrocza 2000 r w nowych województwach/

ROZGŁOŚNIA LOKALNA POLSKIEGO RADIA

Zmiany słuchalności Rozgłośni lokalnej Polskiego Radia - /mapka dla I i II półrocza 2000 r w nowych województwach/

LOKALNE RADIO PRYWATNE

Zmiany słuchalności lokalnego radia prywatnego - /mapka dla I i II półrocza 2000 r w nowych województwach/

PROGRAM III POLSKIEGO RADIA

Zmiany słuchalności Programu III Polskiego Radia - /mapka dla I i II półrocza 2000 r w nowych województwach/

RADIO MARYJA

Zmiany słuchalności Radia Maryja - /mapka dla I i II półrocza 2000 r w nowych województwach/

PROGRAM II POLSKIEGO RADIA

Zmiany słuchalności Programu II Polskiego Radia - /mapka dla I i II półrocza 2000 r w nowych województwach/

PRASA

Czy czyta Pan(i) jakąś gazete codzienną?

- codziennie lub prawie codziennie, tzn. co najmniej 4 razy w tygodniu

- tak 2-3 razy w tygodniu

- tak, ale tylko wydania sobotnio-niedzielne

- tak, ale rzadko, okazjonalnie

- w ogóle nie czytam gazet codziennych /mapka - zmiany czytelnictwa prasy w I i II półroczu 2000 r w nowych województwach/

Liczba stron:
26
Badania:
Od - do z badań od - do
200001 Aktualne problemy i wydarzenia (116)
200044 Aktualne problemy i wydarzenia (127)
Kategorie tematyczne:
Środki masowego przekazu; Media
Słowa kluczowe:
prasa, media, telewizja, radio, województwo, regiony kraju, media publiczne
Tabele zróżnicowań socjodemograficznych:
 
Nie
 
 
Przejdź do pkjpaPKJPA        Projekty EFSEFS        Przejdź do portalu Badania WyborczeBadania wyborcze
Przewiń do góry