OGÓLNE ZADOWOLENIE Z OPIEKI ZDROWOTNEJ
Czy, ogólnie rzecz biorąc, jest Pan(i) zadowolony(a) czy też niezadowolony(a) z opieki zdrowotnej w naszym kraju?
- Zdecydowanie zadowolony(a)
- Raczej zadowolony(a)
- Ani zadowolony(a), ani niezadowolony(a)
- Raczej niezadowolony(a)
- Zdecydowanie niezadowolony(a)
- Trudno powiedzieć
/wykres/ oraz /Brytyjczycy XI‘01, Polacy IX‘02/ oraz /tabela aneksowa/
Korzystanie ze świadczeń zdrowotnych (III - IX‘02)
- Korzystający z usług tylko w ramach ubezpieczenia
- Korzystający z usług prywatnych i w ramach ubezpieczenia
- Korzystający tylko z usług prywatnych
- Niekorzystający z usług zdrowotnych
ZADOWOLENIE Z JAKOŚCI ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH
Czy, ogólnie rzecz biorąc, jest Pan(i) zadowolony(a) czy też niezadowolony(a) z jakości opieki
zdrowotnej w naszym kraju?
- Zadowolony(a)
- Niezadowolony(a)
- Trudno powiedzieć
/wykres/ oraz /Amerykanie IX 2000, Polacy IX 2002/ oraz /tabela aneksowa/
OCENA PUBLICZNEJ SŁUŻBY ZDROWIA
Jak ogólnie ocenia Pan(i) obecne funkcjonowanie publicznej służby zdrowia w Polsce?
- Zdecydowanie dobrze
- Raczej dobrze
- Raczej źle
- Zdecydowanie źle
- Trudno powiedzieć
/XI‘96, III‘98, VI‘99, I, X, XII‘00, I‘01, IX‘02/ oraz /tabela aneksowa/
Aneks - tabele zróżnicowań społeczno-demograficznych