UWAGA! Ten serwis używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.Rozumiem
 

PUBLIKACJE

Komunikat z badań nr BS/129/2012

Społeczny wizerunek ZUS

Autor: Barbara Badora
|
2012-10-01

Jak by Pan(i) ocenił(a) działalność Zakładu Ubezpieczeń Społecznych?

- zdecydowanie dobrze

- raczej dobrze

- raczej źle

- zdecydowanie źle

- trudno powiedzieć

/wykres/ oraz /wykres: dobrze, źle wg badań X‘09 - IX‘12/ oraz /wykresy wg grup społeczno-zawodowych i biernych zawodowo/ oraz /wykres wg wieku/

Co, Pana(i) zdaniem, w największym stopniu wpływa na to, jak postrzegana jest działalność ZUS?

- Prawo obowiązujące w zakresie ubezpieczeń społecznych /tabela aneksowa/

- Wysokość składek wpłacanych do ZUS

- Jakość obsługi klientów przez ZUS

- To, jak media pokazują ZUS /tabela aneksowa/

- Coś innego

- Trudno powiedzieć

- Odmowa odpowiedzi

/wykres/ oraz /tabela wg pozytywnie, negatywnie oceniających działalność ZUS/

Jak by Pan(i) ocenił(a) obsługę klientów przez ZUS. Czy, Pana(i) zdaniem, jest ona na:

- bardzo wysokim poziomie

- dość wysokim poziomie

- przeciętnym poziomie

- dość niskim poziomie

- bardzo niskim poziomie

- Trudno powiedzieć

/wykres/ oraz /tabela aneksowa/

Czy, Pana(i) zdaniem, obsługa klientów przez ZUS w ciągu ostatnich lat:

- zdecydowanie się poprawiła

- raczej się poprawiła

- nie zmieniła się

- raczej się pogorszyła

- zdecydowanie się pogorszyła

- Trudno powiedzieć

/wykres/ oraz /tabela wg oceny obsługi klientów przez ZUS/ oraz /tabela aneksowa/

Czy Pana(i) opinia o ZUS opiera się przede wszystkim na:

- własnych doświadczeniach

- doświadczeniach i opiniach osób bliskich, znajomych

- informacjach przekazywanych przez media

- na czymś innym

- trudno powiedzieć

- odmowa odpowiedz

i /wykres/ oraz /tabela aneksowa/

Czy był(a) Pan(i) w placówce ZUS, a jeśli tak, to kiedy?

- W ostatnim miesiącu

- W ostatnim roku

- Ponad rok temu

- Nigdy

- Trudno powiedzieć

/wykres/ oraz /tabela wg oceny działalności ZUS/ oraz /tabela wg oceny obsługi klientów prze ZUS/ oraz /tabela aneksowa/

Z jakich usług świadczonych przez ZUS Pan(i) korzystał(a)

- przyznanie lub wypłata świadczeń (emerytury, renty, zasiłku chorobowego, macierzyńskiego)

- rozliczanie składek na ubezpieczenie społeczne

- wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłacaniu składek

- z innych usług

- z żadnych

- trudno powiedzieć

/wykres/

Korzystanie z usług świadczonych przez ZUS:

- tak

- nie

- trudno powiedzieć

/tabela wg oceny działalności ZUS/

Czy korzystał(a) Pan(i) ze strony internetowej ZUS?

- tak

- nie

/wykres/ oraz /tabela wg oceny działalności ZUS/ oraz /tabela wg oceny obsługi klientów przez ZUS/ oraz /tabela aneksowa/

Odpowiedzi osób korzystających ze strony internetowej ZUS. Czy informacje tam zamieszczone są , Pana(i) zdaniem:

- przydatne

- napisane w zrozumiały sposób

- łatwe do odnalezienia

/wykres/

Tabele aneksowe

Liczba stron:
20
Badanie:
201227 Aktualne problemy i wydarzenia (268)
Kategorie tematyczne:
Instytucje
Słowa kluczowe:
obsługa klientów, ocena działalności, wizerunek, ZUS - Zakład Ubezpieczeń Społecznych, internet
Tabele zróżnicowań socjodemograficznych:
 
Tak
 
 
Przejdź do pkjpaPKJPA        Projekty EFSEFS        Przejdź do portalu Badania WyborczeBadania wyborcze
Przewiń do góry