Czy w tym roku załatwiał(a) Pan(i) jakieś konkretne sprawy w jakimkolwiek urzędzie?
- Tak, wiele razy
- Tak, kilka razy
- Tak, raz
- Nie /wykresy wg badań VIII/IX 2007, IX 2012/ oraz /tabela aneksowa/
Odpowiedzi respondentów, którzy w tym roku załatwiali jakieś sprawy w urzędzie.
W jakim urzędzie załatwiał(a) Pan(i) ostatnią konkretną sprawę? Czy był (było) to:
- urząd wojewódzki/ marszałkowski
- starostwo powiatowe
- urząd gminy/ miasta
- urząd skarbowy
- urząd pracy
- ZUS
- Inny urząd
- Trudno powiedzieć /wykres/ oraz /tabela wg zadowolenia ze sposobu załatwienia tej sprawy/
Odpowiedzi respondentów, którzy w danym roku załatwiali jakieś sprawy w urzędzie.
Czy był(a) Pan(i) zadowolony(a) ze sposobu załatwienia tej sprawy?
- Tak, sprawa została załatwiona sprawnie, „od ręki”
- Sprawa została załatwiona, ale musiałe(a)m przychodzić do urzędu kilka razy
- Sprawa została załatwiona, ale było to bardzo uciążliwe, urzędnicy mnożyli trudności
- Nie, gdyż nie udało mi się załatwić mojej sprawy
- Trudno powiedzieć /wykresy wg badań VIII/IX 2007, IX 2012/
Odpowiedzi osób, które w danym roku co najmniej raz załatwiały jakąś sprawę w urzędzie.
Czy urzędnik lub urzędnicy obsługujący Pana(ią) podczas załatwiania tej sprawy:
- znali się na swojej pracy, byli kompetentni
- obsłużyli Pana(ią) prawidłowo i rzetelnie
- byli zaangażowani, poświęcili Panu(i) wystarczająco dużo czasu i uwagi
- sprawnie załatwili wszelkie formalności
/wykresy wg badań VIII/IX 2007, IX 2012/
Czy urzędnik lub urzędnicy obsługujący Pana(ią) podczas załatwiania tej sprawy:
- załatwiali w międzyczasie inne sprawy - prywatne lub zawodowe
- byli wobec Pana(i) nieuprzejmi i nieżyczliwi
- sugerowali Panu(i)) wręczenie prezentu lub łapówki w celu załatwienia lub przyspieszenia sprawy /wykresy wg badań VIII/IX 2007, IX 2012/
Ogólna ocena jakości obsługi a zadowolenie ze sposobu załatwienia sprawy. Średnie ocen na skali od 1 (zdecydowanie negatywna) do 5 (zdecydowanie pozytywna)
- zadowoleni, sprawa została załatwiona sprawnie "od ręki"
- sprawa została załatwiona, ale respondent musiał przychodzić do urzędu kilka razy
- sprawa została załatwiona, ale było to bardzo uciążliwe, urzędnicy mnożyli trudności
- nie, gdyż nie udało mi się załatwić mojej sprawy /wykres/
Ogólna ocena jakości obsługi w poszczególnych urzędach. Średnie ocen na skali od 1 (zdecydowanie negatywna) do 5 (zdecydowanie pozytywna)
- Starostwo powiatowe
- Urząd gminy/miasta
- Urząd skarbowy
- Urząd pracy
- ZUS /wykres/
Porównanie odsetków odpowiedzi twierdzących w odniesieniu do poszczególnych wymiarów oceny jakości obsługi w różnych urzędach /wykres/
Tabele aneksowe