UWAGA! Ten serwis używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.Rozumiem
 

PUBLIKACJE

Komunikat z badań nr BS/139/2012

Korzystanie i zadowolenie z usług bankowych

Autor: Natalia Hipsz
|
2012-10-23

KORZYSTANIE Z USŁUG BANKOWYCH

Czy korzysta Pan(i) z usług bankowych?

- Tak, z usług jednego banku

- Tak, z usług dwóch banków

- Tak, z usług trzech lub więcej banków

- Nie, korzystam z usług bankowych

/wykresy wg badań 2009, 2012/ oraz /tabela aneksowa/

Deklaracje korzystania z usług bankowych a poziom wykształcenia - wykresy

Proste i cząstkowe zależności liniowe między korzystaniem z usług bankowych a wybranymi zmiennymi socjodemograficznymi - tabela

Wiek i dochody na jedną osobę a korzystanie z usług bankowych - tabela

Odpowiedzi badanych korzystających z usług bankowych. Z jakich produktów bankowych Pan(i) korzysta? Czy ma Pan(i):

* Konto bankowe

* Kartę płatniczą do konta bankowego

* Zaciągnięty(ą) kredyt lub pożyczkę

* Lokatę bankową

* Kartę kredytową

* Ubezpieczenie wykupione w banku

* Specjalny produkt bankowy umożliwiający odkładanie pieniędzy na emeryturę

* Pieniądze ulokowane w funduszu inwestycyjnym

* Rachunek maklerski

- Tak

- Nie

- Nie wiem

/wykresy/

[Odpowiedzi badanych posiadających konto bankowe]

Jak często zdarza się Panu(i):

- Wypłacać pieniądze z bankomatu

- Dokonywać transakcji finansowej w oddziale banku

- Płacić kartą za zakupione towary, bądź usługi

- Korzystać z internetowej bankowości elektronicznej

- Robić przelewy przez internet

* Co najmniej raz dziennie

* Kilka razy w tygodniu

* Kilka razy w miesiącu

* Raz w miesiącu

* Kilka razy w roku

* Rzadziej niż raz w roku

* Nigdy mi się nie zdarzyło

/wykresy/

Wskaźniki średniej częstotliwości wykonywania czynności bankowych - wykres

TYPOLOGIA KLIENTÓW

Typologia klientów banków w zależności od zakresu usług i częstotliwości wykonywania czynności bankowych:

- klienci wycofani, mniej aktywni

- klienci zaangażowani, bardziej aktywni

/wykres/

Zakres usług bankowych w grupach klientów - tabela

Częstotliwość czynności bankowych w grupach klientów - tabela

Udział stylów korzystania z usług bankowych w grupach społeczno-demograficznych - tabela

ZADOWOLENIE Z USŁUG BANKOWYCH

Czy jest Pan(i) zadowolony(a) czy też niezadowolony z usług banku, w którym ma Pan(i) konto bankowe? Jeśli ma Pan(i) kilka kont w różnych bankach, proszę ocenić działalność tego banku, z którego usług korzysta Pan(i) najczęściej.

- bardzo zadowolony

- raczej zadowolony

- raczej niezadowolony

- bardzo niezadowolony

- trudno powiedzieć

/wykres/

Aneks - tabela zróżnicowań społeczno-demograficznych

Liczba stron:
12
Badanie:
201226 Aktualne problemy i wydarzenia (267)
Kategorie tematyczne:
Instytucje
Słowa kluczowe:
banki, usługi bankowe, produkty bankowe, lokaty, kredyty, pożyczki
Tabele zróżnicowań socjodemograficznych:
 
Tak
 
 
Przejdź do pkjpaPKJPA        Projekty EFSEFS        Przejdź do portalu Badania WyborczeBadania wyborcze
Przewiń do góry