UWAGA! Ten serwis używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.Rozumiem
 
OGŁOSZENIA
Praca dla ankieterów ... więcej >
 

PUBLIKACJE

Komunikat z badań nr BS/143/2013

Finansowanie mediów publicznych

Autor: Michał Feliksiak
|
2013-10-17

SPOSOBY FINANSOWANIA

Czy publiczne radio i telewizja powinny być finansowane:

- z abonamentu płaconego przez posiadaczy odbiorników radiowych i telewizyjnych

- z budżetu państwa

- Trudno powiedzieć /wykres wg badań III 2008, VIII 2012, IX 2013/ oraz /tabela aneksowa/

Czy publiczne radio i telewizja, które są finansowane z pieniędzy publicznych, powinny mieć prawo pozyskiwania pieniędzy z reklam?

- zdecydowanie tak

- raczej tak

- raczej nie

- zdecydowanie nie

- trudno powiedzieć /wykresy wg badań III 2008, VIII 2012, IX 2013/

Czy w przyszłości publiczne radio i telewizja powinny zostać sprywatyzowane?

- tak, w całości

- tak, częściowo

- Nie, nie powinny być sprywatyzowane

- trudno powiedzieć /wykresy wg badań III 2008, VIII 2012, IX 2013/

NOWA OPŁATA AUDIOWIZUALNA

Planowane jest wprowadzenie nowej opłaty audiowizualnej, która ma zastąpić obecny abonament radiowo-telewizyjny. W przeciwieństwie do abonamentu będą nią objęci wszyscy, niezależnie od tego, czy posiadają odbiorniki radiowe i telewizyjne. Z zapowiedzi wynika, że nowa opłata będzie wynosić od 10 zł do 12 zł miesięcznie na gospodarstwo domowe. Czy popiera Pan(i) wprowadzenie takiej opłaty audiowizualnej, zastępującej dotychczasowy abonament radiowo-telewizyjny, czy też jest Pan(i) temu przeciwny(a)?

- Zdecydowanie popieram

- Raczej popieram

- Raczej jestem przeciwny(a)

- Zdecydowanie jestem przeciwny

- Trudno powiedzieć /wykres/ oraz /tabela aneksowa/

Czy, Pana(i) zdaniem, zastąpienie dotychczasowego abonamentu radiowo-telewizyjnego nową opłatą audiowizualną będzie korzystne, niekorzystne czy też będzie bez znaczenia dla budżetu państwa?

- zdecydowanie korzystne

- raczej korzystne

- ani korzystne, ani niekorzystne – bez znaczenia

- raczej niekorzystne

- zdecydowanie niekorzystne

- Trudno powiedzieć /wykres/

Czy, Pana(i) zdaniem, zastąpienie dotychczasowego abonamentu radiowo-telewizyjnego nową opłatą audiowizualną będzie korzystne, niekorzystne czy też będzie bez znaczenia dla publicznych nadawców radiowych i telewizyjnych?

- zdecydowanie korzystne

- raczej korzystne

- ani korzystne, ani niekorzystne – bez znaczenia

- raczej niekorzystne

- zdecydowanie niekorzystne

- Trudno powiedzieć /wykres/

Czy, Pana(i) zdaniem, zastąpienie dotychczasowego abonamentu radiowo-telewizyjnego nową opłatą audiowizualną będzie korzystne, niekorzystne czy też będzie bez znaczenia dla ogółu Polaków?

- zdecydowanie korzystne

- raczej korzystne

- ani korzystne, ani niekorzystne – bez znaczenia

- raczej niekorzystne

- zdecydowanie niekorzystne

- Trudno powiedzieć /wykres/

Czy, Pana(i) zdaniem, zastąpienie dotychczasowego abonamentu radiowo-telewizyjnego nową opłatą audiowizualną będzie korzystne, niekorzystne czy też będzie bez znaczenia dla Pana(i) gospodarstwa domowego?

- zdecydowanie korzystne

- raczej korzystne

- ani korzystne, ani niekorzystne – bez znaczenia

- raczej niekorzystne

- zdecydowanie niekorzystne

- Trudno powiedzieć /wykres/ oraz /tabela aneksowa/

Tabele aneksowe

Liczba stron:
10
Badanie:
201328 Aktualne problemy i wydarzenia (280)
Kategorie tematyczne:
Instytucje
Słowa kluczowe:
media publiczne, abonament, opłata audiowizualna, telewizja publiczna, radio
Tabele zróżnicowań socjodemograficznych:
 
Tak
 
 
Przejdź do pkjpaPKJPA        Projekty EFSEFS        Przejdź do portalu Badania WyborczeBadania wyborcze
 
 
 

O firmie

Ustawa i statut CBOS

Dyrekcja

Rada CBOS

Zaspół Informacji i Komunikacji

Klienci

Zamówienia publiczne

Polityka prywatności

Deklaracja dostępności

Badania

Metody realizacji badań

Zamów swoje badanie

Usługi pracowni analiz

 
 

Publikacje

Publikacje

CBOS trendy

CBOS podcast

Wydarzenia

Prenumerata

FAQ

Często zadawane pytania

 
 
 
 
Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej
ul. Świętojerska 5/7 00-236 Warszawa
tel. 22 625 76 23 e‑mail: info@cbos.pl
NIP: 5262135442 REGON: 012908368 KRS: 0000070275
Przewiń do góry