Czy w trakcie kampanii wyborczej czerpał(a) Pan(i) informacje o partiach, komitetach i kandydatach startujących w wyborach:
- z programów informacyjnych i publicystycznych w telewizji
- ze spotów, reklam wyborczych (np. w radiu i telewizji)
- z audycji informacyjnych i publicystycznych w radiu
- z billboardów, plakatów wyborczych, ulotek
- z gazet i czasopism
- od znajomych, członków rodziny
- z internetu
- ze swoich indywidualnych rozmów z kandydatami
- z wieców, spotkań wyborczych, w których Pan(i) uczestniczył(a)
/wykres/ oraz /tabela odpowiedzi twierdzące wg badań XI‘11, VI‘14/
Odsetki osób niekorzystających z żadnego ze źródeł informacji o kampanii wyborczej wg zainteresowania polityką - tabela
Czy, ogólnie rzecz biorąc, podczas kampanii wyborczej dowiedział(a) się Pan(i) o kandydatach startujących w Pana(i) okręgu wyborczym:
- bardzo dużo
- raczej dużo
- raczej mało
- bardzo mało
- w ogóle niczego się nie dowiedziałe(a)m
- trudno powiedzieć
/wykres/ oraz /tabela wg udziału 25 maja w wyborach do PE/ oraz /tabela aneksowa/
Czy, Pana(i) zdaniem, tegoroczna kampania wyborcza w wyborach do Parlamentu Europejskiego raczej zachęcała czy też zniechęcała do udziału w tym głosowaniu?
- zdecydowanie zachęcała
- raczej zachęcała
- raczej zniechęcała
- zdecydowanie zniechęcała
- trudno powiedzieć
/wykres/ oraz /tabela wg udziału 25 maja w wyborach do PE/
Czy w ciągu miesiąca poprzedzającego wybory samorządowe/ parlamentarne/ do Parlamentu Europejskiego:
- przeglądał(a) Pan(i) strony internetowe partii politycznych lub kandydatów startujących w wyborach
- czytał(a) Pan(i) w internecie artykuły o tematyce politycznej, np. w internetowych wersjach gazet
- czytał(a) Pan(i) blogi o tematyce politycznej
- oglądał(a) Pan(i) w internecie materiały wideo o tematyce politycznej, np. wywiady z politykami, reklamy wyborcze
- pisał(a) Pan(i) w internecie na tematy polityczne, np. na forach, blogach
- zachęcał(a) Pan(i) w internecie innych użytkowników do głosowania w wyborach lub poparcia jakiejś partii, kandydata
- wysłał(a) Pan(i) przez internet list do polityka lub podpisał(a) Pan(i) internetową petycję w jakiejś sprawie z zakresu polityki
- zapisał(a) się Pan(i) w internecie do grupy popierającej jakiegoś polityka, kandydata lub organizację polityczną, komitet wyborczy
- przekazał(a) Pan(i) przez internet pieniądze dla organizacji politycznej, komitetu wyborczego
/wykres wg odpowiedzi twierdzących internautów, ogółu badanych/ oraz /tabela wg badań 2010, 2011, 2014/
Aktywność w wymiarze:
- informacyjnym
- deliberatywnym
- partycypacyjnym
/tabela internauci, ogół badanych wg badań 2010, 2011, 2014/
Tabela aneksowa