Czy korzysta Pan(i) z internetu (stron internetowych, poczty e-mail, komunikatora internetowego itp.) przynajmniej raz w tygodniu?
/wykresy - odpowiedzi twierdzące wg badań III 2002 - V 2015/
Odsetki internautów wg:
- wieku
- wykształcenia
- grup zawodowych
- sytuacji materialnej
- wielkości miejsca zamieszkania
/wykresy/
Odsetki internautów w regionach - mapka
Ile (mniej więcej) godzin tygodniowo zazwyczaj spędza Pan(i) w internecie?
- do 2 godzin
- od 3 do 7 godzin
- od 8 do 14 godzin
- od 15 do 21 godzin
- od 22 do 35 godzin
- 36 godzin i więcej
- trudno powiedzieć
- średnia liczba godzin w tygodniu spędzanych w internecie
/wykres wg badań IV 2010 - V 2015/
Wiek użytkowników internetu a średnia liczba godzin w tygodniu spędzanych online - wykres
Czy korzysta Pan(i) z internetu:
- w domu
- w szkole lub w pracy
- w kawiarence internetowej
- w innym miejscu/ innych miejscach
/wykresy - odpowiedzi twierdzące użytkowników internetu wg badań VI 2008, IV 2010, V/VII 2011, V 2012, V2013, IV 2014, V 2015/
Czy łączy się Pan(i) z internetem bezprzewodowo, np. używając urządzeń przenośnych, takich jak laptop, telefon komórkowy, netbook, tablet?
- odpowiedzi twierdzące użytkowników internetu
/wykresy - odpowiedzi twierdzące użytkowników internetu wg badań IV 2010 - V 2015/
Internauci łączący się z internetem bezprzewodowo (za pomocą urządzeń przenośnych, takich jak laptop, telefon komórkowy, netbook, tablet itp.) - wykres według wieku
AKTYWNOŚĆ W SIECI
Czy kiedykolwiek kupił(a) Pan(i) coś przez internet?
Odpowiedzi twierdzące:
- użytkowników internetu
- ogółu dorosłych
/wykresy wg badań III 2008 - V2015/
Czy kiedykolwiek sprzedał(a) Pan(i) coś przez internet?
Odpowiedzi twierdzące:
- użytkowników internetu
- ogółu dorosłych
/wykresy wg badań III 2008 - V 2015/
Respondenci, którzy w ciągu miesiąca kupili coś przez internet
- użytkownicy internetu
- ogół dorosłych
/tabela wg badań III 2002 - V 2015/
Co kupił(a) Pan(i) przez internet w ciągu ostatniego miesiąca? Czy kupił(a) Pan(i):
* odzież, obuwie
* zabawki, artykuły dziecięce
* sprzęt elektroniczny
* książki, e-booki, audiobooki
* artykuły motoryzacyjne
* kosmetyki
* bilety na samolot, pociąg lub autobus
* sprzęt sportowy
* programy, gry komputerowe
* leki
* dostęp do usług lub treści
* muzykę, filmy
* artykuły spożywcze
* coś innego
/tabela: odpowiedzi twierdzące użytkowników internetu i ogółu dorosłych/
Czy w ciągu ostatniego miesiąca:
* korzystał(a) Pan(i) z usług bankowych przez internet
* ściągał(a) Pan(i) darmowe programy, muzykę, filmy
* korzystał(a) Pan(i) z treści dostępnych w sieci internetowej za opłatą, takich jak np. archiwa gazet, zdjęcia, płatne członkostwo w serwisach, grach
/tabela: odpowiedzi twierdzące użytkowników internetu i ogółu dorosłych wg badań III 2005 - V 2015/
Czy w ciągu ostatniego miesiąca:
* czytał(a) Pan(i) internetowe wersje gazet lub czasopism
* słuchał(a) Pan(i) przez internet radia
* oglądał(a) Pan(i) przez internet telewizję, filmy, seriale, nagrania wideo
/tabela: odpowiedzi twierdzące użytkowników internetu i ogółu dorosłych wg badań III 2006 - V 2015/
Czy w ciągu ostatniego miesiąca zamieszczał(a) Pan(i) w internecie zrobione przez siebie zdjęcia, filmy?
Odpowiedzi twierdzące:
- użytkowników internetu
- ogółu dorosłych
/wykresy wg badań V2012 - V 2015/
Czy w ciągu ostatniego miesiąca czytał(a) Pan(i) blogi?
Odpowiedzi twierdzące:
- użytkowników internetu
- ogółu dorosłych
/wykresy wg badań IV 2010 - V 2015/
Internauci, którzy w ciągu ostatniego miesiąca:
* czytali internetowe wersje gazet lub czasopism
* słuchali przez internet radia
* oglądali przez internet telewizję, filmy, seriale, nagrania wideo
* czytali blogi
* zamieszczali w internecie zrobione przez siebie zdjęcia, filmy
/tabela wg wieku/
Czy prowadzi Pan(i) bloga lub własną stronę internetową?
Odpowiedzi twierdzące:
- użytkowników internetu
- ogółu dorosłych
/wykresy wg badań VI 2009, V 2012, V 2013, IV 2014, V 2015/
Czy w ciągu ostatniego miesiąca:
* rozmawiał(a) Pan(i) ze znajomymi przez komunikatory, np. Gadu-Gadu, Tlen lub czat będący częścią jakiegoś portalu, np. Facebooka
* prowadził(a) Pan(i) przez internet rozmowy telefoniczne (np. przez Tlenofon, Skype
* dokonywał(a) Pan(i) wpisów na forach, grupach dyskusyjnych, stronach portali społecznościowych
* grał(a) Pan(i) w coś w sieci z innymi ludźmi
/tabela - odpowiedzi twierdzące użytkowników internetu i ogółu dorosłych wg badań III 2005 - V 2015/
Internauci, którzy w ciągu ostatniego miesiąca:
* rozmawiali ze znajomymi przez komunikatory (Gadu-Gadu, Tlen)
* prowadzili rozmowy telefoniczne (Skype, Tlenofon)
* dokonywali wpisów na forach
* grali w sieci
/tabela wg wieku/
ZAWIERANIE ZNAJOMOŚCI PRZEZ INTERNET I KORZYSTANIE Z PORTALI SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Czy:
* poznał(a) Pan(i) kogoś przez internet
* spotkał(a) się Pan(i) z osobą poznaną przez internet osobiście
/tabela: odpowiedzi twierdzące użytkowników internetu i ogółu dorosłych wg badań III 2005 - V 2015/
Czy zarejestrował(a) się Pan(i) w jakimś portalu społecznościowym, np. Nasza-klasa, Facebook, Goldenline lub podobnym?
Odpowiedzi twierdzące:
- użytkowników internetu
- ogółu dorosłych
/wykresy wg badań III 2008 - V 2015/
Odsetki internautów zarejestrowanych w portalach społecznościowych - wykres według wieku
Cele korzystania z portali społecznościowych
* Utrzymanie kontaktów ze znajomymi, grupami znajomych
* Odnowienie dawnych znajomości
* Słuchanie muzyki, oglądanie filmów lub zdjęć, czytanie tekstów
* Rozmawianie na interesujące tematy, uczestniczenie w forach dyskusyjnych
* Zamieszczanie swoich zdjęć, filmów, muzyki, tekstów
* Nawiązanie nowych kontaktów towarzyskich
* Szukanie pracy, zaprezentowanie się potencjalnym pracodawcom*
* Nawiązanie znajomości zawodowych, biznesowych
/tabela: wskazania użytkowników internetu i ogółu dorosłych wg badań III 2008 - V 2015/