Czy w trakcie kampanii wyborczej czerpał(a) Pan(i) informacje o partiach, komitetach / kandydatach startujących w wyborach:
- z programów informacyjnych i publicystycznych w telewizji
- ze spotów, reklam wyborczych (np. w radiu i telewizji)
- od znajomych, członków rodziny
- z audycji informacyjnych i publicystycznych w radiu
- z billboardów, plakatów wyborczych, ulotek
- z gazet i czasopism
- z internetu
- ze swoich indywidualnych rozmów z kandydatami
- z wieców, spotkań wyborczych, w których Pan(i) uczestniczył(a)
/wykres - odpowiedzi twierdzące/ oraz /tabela - odpowiedzi twierdzące wg badań XI‘11, VI‘14, XII‘14, VI‘15, XI‘15/
Odsetki osób niekorzystających z żadnego ze źródeł informacji o kampanii wyborczej wg zainteresowania polityką - tabela
Czy w ciągu miesiąca poprzedzającego wybory parlamentarne:
- czytał(a) Pan(i) w internecie artykuły o tematyce politycznej, np. w internetowych wersjach gazet, czasopism
- oglądał(a) Pan(i) w internecie materiały wideo o tematyce politycznej, np. wywiady z politykami, spoty, reklamy wyborcze
- czytał(a) Pan(i) blogi o tematyce politycznej lub wpisy i komentarze internautów dotyczące polityki
- przeglądał(a) Pan(i) strony internetowe partii politycznych lub startujących w wyborach kandydatów
- zapisał(a) się Pan(i) w internecie do grupy popierającej jakiegoś polityka, kandydata lub organizację polityczną, komitet wyborczy
- pisał(a) Pan(i) w internecie na tematy polityczne, np. na forach, blogach, portalach społecznościowych
- zachęcał(a) Pan(i) w internecie innych użytkowników do głosowania w wyborach na któregoś z kandydatów
- wysłał(a) Pan(i) przez internet list do polityka lub podpisał(a) Pan(i) internetową petycję w jakiejś sprawie
- przekazał(a) Pan(i) przez internet pieniądze dla organizacji politycznej, komitetu wyborczego
/wykresy: odpowiedzi twierdzące wśród internautów, ogółu badanych/
Czy w ciągu miesiąca poprzedzającego wybory samorządowe/ parlamentarne/ do parlamentu Europejskiego/ prezydenckie:
- przeglądał(a) Pan(i) strony internetowe partii politycznych lub startujących w wyborach kandydatów
- czytał(a) Pan(i) w internecie artykuły o tematyce politycznej, np. w internetowych wersjach gazet, czasopism
- czytał(a) Pan(i) blogi o tematyce politycznej lub wpisy i komentarze internautów dotyczące polityki
- oglądał(a) Pan(i) w internecie materiały wideo o tematyce politycznej, np. wywiady z politykami, spoty, reklamy wyborcze
- pisał(a) Pan(i) w internecie na tematy polityczne, np. na forach, blogach, portalach społecznościowych
- zachęcał(a) Pan(i) w internecie innych użytkowników do głosowania w wyborach na któregoś z kandydatów
- wysłał(a) Pan(i) przez internet list do polityka lub podpisał(a) Pan(i) internetową petycję w jakiejś sprawie
- zapisał(a) się Pan(i) w internecie do grupy popierającej jakiegoś polityka, kandydata lub organizację polityczną, komitet wyborczy
- przekazał(a) Pan(i) przez internet pieniądze dla organizacji politycznej, komitetu wyborczego
/tabela internauci, ogół badanych wg badań XII 2010, XI 2011, VI 2014, XII 2014, VI 2015, XI 2015/
Aktywność w wymiarach:
- informacyjnym
- deliberatywnym
- partycypacyjnym
- ogółem
/tabela internauci, ogół badanych wg badań XII 2010, XI 2011, VI 2014, XII 2014, VI 2015, XI 2015/
Aktywność internautów w wymiarach:
- informacyjnym
- deliberatywnym
- partycypacyjnym
- ogółem
/tabela wg zmiennych socjo-demograficznych/