UWAGA! Ten serwis używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.Rozumiem
 

PUBLIKACJE

Komunikat z badań nr 94/2017

Finansowanie mediów publicznych

Autor: Michał Feliksiak
|
2017-07-20

OGÓLNE ZASADY FINANSOWANIA MEDIÓW PUBLICZNYCH

Czy publiczne radio i telewizja powinny być finansowane:

- z abonamentu (lub innej opłaty) płaconego przez gospodarstwa domowe

- z budżetu państwa

- Trudno powiedzieć

/wykresy wg badań III 2008, VIII 2012, IX 2013, IV 2016, VII 2017/ oraz /tabela aneksowa/

Czy publiczne radio i telewizja, które są finansowane z pieniędzy publicznych, powinny mieć prawo pozyskiwania pieniędzy z reklam?

- Zdecydowanie tak

- Raczej tak

- Raczej nie

- Zdecydowanie nie

- Trudno powiedzieć

/wykresy wg terminów badań III 2008, VIII 2012, IX 2013, IV 2016, VII 2017/

POPRAWA ŚCIĄGALNOŚCI ABONAMENTU

Przygotowywane są przepisy, które mają poprawić pobieranie opłat abonamentowych za publiczną telewizję. Dostawcy sygnału telewizyjnego, czyli płatne telewizje kablowe i satelitarne, będą zobowiązani przekazywać Poczcie Polskiej dane osobowe swoich klientów. Na tej podstawie poczta będzie domagać się od zgłoszonych osób rejestracji odbiorników i opłacania abonamentu. Czy popiera Pan(i) takie rozwiązanie czy też jest mu Pan(i) przeciwny(a)?

- Zdecydowanie popieram

- Raczej popieram

- Raczej jestem przeciwny(a)

- Zdecydowanie jestem przeciwny(a)

- Trudno powiedzieć

/wykres/ oraz /tabela wg elektoratów partyjnych/ oraz /tabela wg korzystających (lub nie) z płatnej telewizji kablowej/ oraz /tabela wg deklaracji płacenia abonamentu RTV/ oraz /tabela aneksowa/

Czy w Pana(i) gospodarstwie domowym płaci się abonament radiowo-telewizyjny?

- Tak

- Nie

- Trudno powiedzieć

- Odmowa odpowiedzi

/wykresy wg badań VIII 2012, IV 2016, VII 2017/

Czy w Pana(i) gospodarstwie domowym jest płatna telewizja kablowa lub satelitarna?

- Tak

- Nie

- Trudno powiedzieć

- Odmowa odpowiedzi

/wykres/

Czy płatne telewizje kablowe i satelitarne powinny, Pana(i) zdaniem, mieć prawo udostępniania danych osobowych swoich klientów bez ich zgody innej firmie, w tym przypadku Poczcie Polskiej, czy też nie?

- Tak

- Nie

- Trudno powiedzieć

/wykres/

Jak Pan(i) uważa, czy wprowadzenie obowiązku przekazywania przez płatne telewizje kablowe i satelitarne danych osobowych ich klientów Poczcie Polskiej spowoduje wzrost liczby zarejestrowanych odbiorników telewizyjnych i tym samym gospodarstw domowych płacących abonament radiowo- telewizyjny?

- Zdecydowanie tak

- Raczej tak

- Raczej nie

- Zdecydowanie nie

- Trudno powiedzieć

/wykres/ oraz /tabela wg poparcia dla przepisu o przekazywaniu danych klientów Poczcie Polskiej/

Jak Pan(i) uważa, czy wprowadzenie obowiązku przekazywania przez płatne telewizje kablowe i satelitarne danych osobowych ich klientów Poczcie Polskiej spowoduje spadek liczby klientów płatnych telewizji kablowych i satelitarnych?

- Zdecydowanie tak

- Raczej tak

- Raczej nie

- Zdecydowanie nie

- Trudno powiedzieć

/wykres/ oraz /tabela wg poparcia dla przepisu o przekazywaniu danych klientów Poczcie Polskiej/

Tabele aneksowe

Cena pełnej wersji elektronicznej: 10.00 zł.
Liczba stron:
10
Badanie:
201715 Aktualne problemy i wydarzenia (326)
Kategorie tematyczne:
Środki masowego przekazu; Media
Słowa kluczowe:
media publiczne, finansowanie, abonament, telewizja kablowa, udostępnianie danych osobowych, Poczta Polska
Tabele zróżnicowań socjodemograficznych:
 
Tak
 
 
Przejdź do pkjpaPKJPA        Projekty EFSEFS        Przejdź do portalu Badania WyborczeBadania wyborcze
Przewiń do góry