Czy w tym roku załatwiał(a) Pan(i) jakieś konkretne sprawy w jakimkolwiek urzędzie?
- Tak, wiele razy
- Tak, kilka razy
- Tak, raz
- Nie
/wykres/ oraz /tabela aneksowa/
[Odpowiedzi badanych, którzy w tym roku załatwiali jakieś sprawy w urzędzie]
W jakim urzędzie załatwiał(a) Pan(i) ostatnią konkretną sprawę? Czy był to:
- urząd gminy / miasta / dzielnicy
- ZUS
- urząd powiatowy / starostwo powiatowe
- urząd skarbowy
- ośrodek pomocy społecznej
- urząd pracy
- urząd wojewódzki/ marszałkowski
- Inny urząd
/wykres/ oraz /tabela aneksowa/
[Odpowiedzi badanych, którzy w danym roku załatwiali jakieś sprawy w urzędzie.]
Czy był(a) Pan(i) zadowolony(a) ze sposobu załatwienia tej sprawy?
- Tak, sprawa została załatwiona sprawnie, „od ręki”
- Sprawa została załatwiona, ale musiałe(a)m przychodzić do urzędu kilka razy
- Sprawa została załatwiona, ale było to bardzo uciążliwe, urzędnicy mnożyli trudności
- Nie, gdyż nie udało mi się załatwić mojej sprawy
- Trudno powiedzieć
/wykresy wg terminów badań VIII/IX 2007, IX 2012, XI 2017/ oraz /tabela aneksowa/
Tabela - poziom zadowolenia z załatwienia sprawy w powiązaniu z rodzajem urzędu
[Odpowiedzi osób, które w danym roku co najmniej raz załatwiały jakąś sprawę w urzędzie]
Czy urzędnik lub urzędnicy obsługujący Pana(ią) podczas załatwiania tej sprawy:
* znali się na swojej pracy, byli kompetentni
* obsłużyli Pana(ią) prawidłowo i rzetelnie
* byli zaangażowani, poświęcili Panu(i) wystarczająco dużo czasu i uwagi
* sprawnie załatwili wszelkie formalności
- Zdecydowanie tak
- Raczej tak
- Raczej nie
- Zdecydowanie nie
- Trudno powiedzieć
/wykresy wg terminów badań VIII/IX 2007, IX 2012, XI 2017/
[Odpowiedzi osób, które w danym roku co najmniej raz załatwiały jakąś sprawę w urzędzie]
Czy urzędnik lub urzędnicy obsługujący Pana(ią) podczas załatwiania tej sprawy:
* załatwiali w międzyczasie inne sprawy - prywatne lub zawodowe
* byli wobec Pana(i) nieuprzejmi i nieżyczliwi
* sugerowali Panu(i)) wręczenie prezentu lub łapówki w celu załatwienia lub przyspieszenia sprawy
- Zdecydowanie tak
- Raczej tak
- Raczej nie
- Zdecydowanie nie
- Trudno powiedzieć
/wykresy wg terminów badań VIII/IX 2007, IX 2012, XI 2017/
Ogólna ocena jakości obsługi a zadowolenie ze sposobu załatwienia sprawy. Średnie ocen na skali od 1 (zdecydowanie negatywna) do 5 (zdecydowanie pozytywna) - wykres wg terminów badań 2012, 2017
Ogólna ocena jakości obsługi a zadowolenie ze sposobu załatwienia sprawy.
Średnie ocen na skali od 1 (zdecydowanie negatywna) do 5 (zdecydowanie pozytywna)
- Zadowoleni, sprawa została załatwiona sprawnie "od ręki"
- Sprawa została załatwiona, ale respondent musiał przychodzić do urzędu kilka razy
- Sprawa została załatwiona, ale było to bardzo uciążliwe, urzędnicy mnożyli trudności
- Niezadowoleni, gdyż nie udało im się załatwić sprawy
/wykres/
Ogólna ocena jakości obsługi w poszczególnych urzędach.
Średnie ocen na skali od 1 (zdecydowanie negatywna) do 5 (zdecydowanie pozytywna)
- Urząd powiatowy / starostwo powiatowe
- Urząd gminy / miasta / dzielnicy
- Zakład Ubezpieczeń Społecznych
- Urząd skarbowy
- Ośrodek pomocy społecznej
- Urząd pracy
/wykres/
Tabela - porównanie odsetków odpowiedzi twierdzących w odniesieniu do poszczególnych wymiarów oceny jakości obsługi w różnych urzędach
Aneks - tabele zróżnicowań społeczno-ekonomicznych