UWAGA! Ten serwis używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.Rozumiem
 

PUBLIKACJE

Komunikat z badań nr BS/121/99/93

Reklama w gospodarce okresu transformacji

Autor: Piotr Starzyński
|
1993-08-19

REKLAMA JEST KONIECZNA, ALE... MOGŁOBY JEJ NIE BYĆ

Z każdej pary stwierdzeń proszę wybrać te, które są Panu bliższe:

- Reklama jest niepotrzebnym wydawaniem pieniędzy przez producentów

czy też

- Reklama jest konieczna, by producenci mogli rozwijać produkcję

- Towar naprawdę dobry nie potrzebuje reklamy, aby można było go sprzedać

czy też

- każdy towar musi być reklamowany, aby można było go sprzedać

- Z pieniędzy wydawanych na reklamę korzystają firmy i producenci

czy też

- wydatki na reklamę przynoszą również wymierne korzyści wielu zwykłym ludziom /tabela aneksowa/

- Dzięki reklamie ludzie dowiadują się, jakie towary warto kupić

czy też

- dzięki reklamie ludzie kupują rzeczy, których właściwie nie potrzebują

- Gospodarka kraju tym lepiej się rozwija, im mniej pieniędzy wydaje się na reklamę

czy też

- gospodarka kraju tym lepiej się rozwija, im więcej pieniędzy wydaje się na reklamę /tabela/ oraz /tabele aneksowe/

REKLAMA A PRYWATYZACJA I BEZROBOCIE

AKCEPTACJA REKLAMY W GRUPACH SPOŁECZNO-ZAWODOWYCH

Tabele aneksowe

Liczba stron:
10
Badanie:
9323 Aktualne problemy i wydarzenia (37)
Kategorie tematyczne:
Środki masowego przekazu; Media
Słowa kluczowe:
reklama, media
Tabele zróżnicowań socjodemograficznych:
 
Tak
 
 
Przejdź do pkjpaPKJPA        Projekty EFSEFS        Przejdź do portalu Badania WyborczeBadania wyborcze
Przewiń do góry