FUNKCJONOWANIE INSTYTUCJI UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
Czy działają sprawnie, dobrze wypełniają swoje obowiązki:
- szkoły
- miejscowa przychodnia zdrowia
- urząd gminy
- policja
/tabela aneksowa/
NAUCZYCIELE
Czy nauczyciele naprawdę znają się na tym, co robią, czy są fachowcami?
- Tak, większość
- Tak wszyscy lub prawie wszyscy
- Niektórzy tak, niektórzy nie
- Raczej niewielu
- Prawie nikt
- Trudno powiedzieć
Czy nauczycielom w szkołach zależy na tym, żeby jak najlepiej wypełniać swoje obowiązki?
- Większości zależy
- Wszystkim lub prawie wszystkim zależy
- Niektórym nie zależy
- Większości nie zależy
- Trudno powiedzieć
LEKARZE
Czy lekarze w przychodni naprawdę znają się na tym, co robią, czy są fachowcami?
- Tak, większość
- Tak wszyscy lub prawie wszyscy
- Niektórzy tak, niektórzy nie
- Raczej niewielu
- Prawie nikt
- Trudno powiedzieć
Czy lekarzom w przychodni zależy na tym, żeby jak najlepiej wypełniać swoje obowiązki?
- Większości zależy
- Wszystkim lub prawie wszystkim zależy
- Niektórym nie zależy
- Większości nie zależy
- Trudno powiedzieć
POLICJANCI
Czy policjanci naprawdę znają się na tym, co robią, czy są fachowcami?
Czy policjantom zależy na tym, aby dobrze wypełniać swoje obowiązki?
URZĘDNICY
Czy urzędnicy w gminie naprawdę znają się na tym, co robią, czy są fachowcami?
Czy urzędnikom w gminie zależy na tym, żeby jak najlepiej wypełniać swoje obowiązki?
Aneks - tabele zróżnicowań społeczno-demograficznych