UWAGA! Ten serwis używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.Rozumiem
 
OGŁOSZENIA
Praca dla ankieterów ... więcej >
 

PUBLIKACJE

Komunikat z badań nr BS/164/139/95

Zainteresowanie wyborami i oczekiwania wobec kampanii prezydenckiej

Autor: Agnieszka Cybulska
|
1995-09-08

Czy Pan(i) osobiście interesuje się wyborami prezydenckimi?

- zdecydowanie tak

- raczej tak

- raczej nie

- zdecydowanie nie

- trudno powiedzieć /wykres/ oraz /tabela wg zainteresowania polityką/ oraz /tabela wg deklaracji udziału w wyborach/ oraz /tabela aneksowa/

Stosunek do wyborów prezydenckich:

- Aktywni wyborcy - deklarujący udział w głosowaniu i zainteresowani wyborami

- Aktywni "z obowiązku" - deklarujący udział w głosowaniu i nie interesujący się wyborami

- Bierni obserwatorzy - zainteresowani wyborami, nie deklarujący w nich udziału

- Bierni wyborczo - nie zainteresowani wyborami i nie zamierzający w nich uczestniczyć /wykres/

CZEGO OCZEKUJEMY PO KAMPANII PREZYDENCKIEJ

Z którym z poniższych stwierdzeń zgadza się Pan(i)?

- Kampania wyborcza jest okazją do poważnej dyskusji nad ważnymi problemami kraju

- Celem kampanii wyborczej jest zachęcenie obywateli do oddania głosów na poszczególnych kandydatów

- Kampania przed wyborami jest potrzebna, aby pomóc ludziom w podjęciu decyzji, na kogo warto głosować

- Kampania jest niepotrzebna, bo ludzie i tak wiedzą, na kogo mają głosować

- Kampania wyborcza zakłuci pracę urzędów państwowych

- Kampania wyborcza nie przeszkodzi w pracy urzędów państwowych /tabele wg deklaracji udziału w wyborach/ oraz /tabele aneksowe/

Powyższe pytania zadano deklarującym udział w wyborach oraz nie deklarującym udziału w wyborach.

Jak, Pana(i) zdaniem, powinna przebiegać kampania wyborcza?

Czy powinna być:

- spokojną debatą nad sprawami kraju

- ostrą rywalizacją kandydatów proponujących swoje sposoby rozwiązania spraw kraju /tabela aneksowa/

Tabele aneksowe

Liczba stron:
16
Badanie:
9531 Aktualne problemy i wydarzenia (63)
Kategorie tematyczne:
Wybory prezydenckie
Słowa kluczowe:
kampania wyborcza, wybory prezydenckie
Tabele zróżnicowań socjodemograficznych:
 
Tak
 
 
Przejdź do pkjpaPKJPA        Projekty EFSEFS        Przejdź do portalu Badania WyborczeBadania wyborcze
 
 
 

O firmie

Ustawa i statut CBOS

Dyrekcja

Rada CBOS

Zespół Informacji i Komunikacji

Klienci

Zamówienia publiczne

Polityka prywatności

Deklaracja dostępności

Badania

Metody realizacji badań

Zamów swoje badanie

Usługi pracowni analiz

 
 

Publikacje

Publikacje

Komunikaty z badań

Opinie i Diagnozy

CBOS Flash

CBOS Fokus

Książki

CBOS Trendy

CBOS Podcast

CBOS News

Wydarzenia

Prenumerata

FAQ

Często zadawane pytania

 
 
 
 
Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej
ul. Świętojerska 5/7 00-236 Warszawa
tel. 22 625 76 23 e‑mail: info@cbos.pl
NIP: 5262135442 REGON: 012908368 KRS: 0000070275
Przewiń do góry