ŹRÓDŁA INFORMACJI O PRACY RZĄDU
Skąd czerpie Pan(i) informacje o tym, co robi rząd? Czy dowiaduje się Pan(i) o tym z:
- programów Telewizji Polskiej SA
- programów Polskiego Radia SA
- prasy regionalnej, lokalnej
- prasy ogólnopolskiej
- od rodziny, znajomych
- programów telewizji komercyjnej
- programów radia komercyjnego
- innych źródeł
/tabela/
Co przede wszystkim jest Pana(i) głównym źródłem informacji o działalności rządu, skąd dowiaduje się Pan(i) najwięcej?
- Z programów Telewizji Polskiej SA
- Z programów Polskiego Radia SA
- Z prasy ogólnopolskiej
- Z prasy regionalnej, lokalnej
- Z programów telewizji komercyjnej
- Z programów radia komercyjnego
- Od rodziny, znajomych
- Z innych źródeł
- W ogóle mnie to nie interesuje
- Trudno powiedzieć
/tabela/
ZAUFANIE DO RZĄDOWYCH INFORMACJI
Jeśli przedstawiciele rządu informują o sytuacji gospodarczej lub politycznej kraju, to czy traktuje Pan(i) zazwyczaj te informacje:
- z zaufaniem
- z nieufnością
- trudno powiedzieć
/wykres z badań IV‘93, III‘94, IX‘96, IX‘98/
Czy, Pana(i) zdaniem, informacje o pracy rządu przekazywane przez różnych ministrów są zwykle:
- zgodne ze sobą
- sprzeczne ze sobą
- trudno powiedzieć
/wykres/
Czy, Pana(i) zdaniem, rząd informuje o swojej pracy:
- za dużo - i tak mnie to nie interesuje
- za mało, chciałbym wiedzieć więcej na ten temat
- w sam raz tyle, ile potrzeba
- trudno powiedzieć
/wykres z badań III‘94, IX‘97/
REFORMY RZĄDU JERZEGO BUZKA
Rząd podjął się realizacji wielu reform. Jak by Pan(i) określił(a) stopień swojego poinformowania na temat każdej z czterech najważniejszych reform przygotowanych przez rząd. Czy na temat ... czuje się Pan(i): dobrze poinformowany(a), średnio poinformowany(a), słabo poinformowany(a), w ogóle o niej nie słyszałe(a)m, trudno powiedzieć:
- reformy administracyjnej
- reformy służby zdrowia
- reformy szkolnictwa
- reformy ubezpieczeń społecznych
/tabela/
O której z reform przede wszystkim chciał(a)by Pan(i) uzyskać więcej informacji?
- o reformie ubezpieczeń społecznych
- o reformie służby zdrowia
- o reformie szkolnictwa
- o reformie administracyjnej - nowym podziale administracyjnym kraju
- o wszystkich
- o żadnej z nich
- trudno powiedzieć
/wykres/ oraz /tabela aneksowa/
POINFORMOWANIE SPOŁECZEŃSTWA O PLANOWANEJ INTEGRACJI POLSKI Z UNIĄ EUROPEJSKĄ
Czy czuje się Pan(i) dobrze poinformowany(a) na temat planowanej integracji Polski z Unią Europejską czy też nie?
- Czuję się dobrze poinformowany(a)
- Czuję się średnio poinformowany(a)
- Czuję się słabo poinformowany(a)
- Trudno powiedzieć
/tabela wg terminów badań II ‘97 IX ‘98 / oraz /tabela aneksowa/
W ostatnim okresie wiele się mówi o przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. czy, Pana(i) zdaniem, więcej się mówi o korzyściach czy też zagrożeniach związanych z integracją?
- o korzyściach
- o zagrożeniach
- w równym stopniu o korzyściach, jak i o zagrożeniach
- trudno powiedzieć
/wykres/
Tabele aneksowe