STOSUNKI Z RODZICAMI
Jak układają się Twoje stosunki z matką?
- Bardzo dobrze
- Dość dobrze
- Różnie bywa
- Raczej nie najlepiej
- Nie mam matki /tabela według terminów badań IV ‘92 IV ‘94 IV ‘96 XII ‘98/ oraz /tabela aneksowa/
Jak układają się Twoje stosunki z ojcem?
- Bardzo dobrze
- Dość dobrze
- Różnie bywa
- Raczej nie najlepiej
- Nie mam ojca /tabela według terminów badań IV ‘92 IV ‘94 IV ‘96 XII ‘98/ oraz /tabela aneksowa/
Jak układają się Twoje stosunki z rodzeństwem?
- Bardzo dobrze
- Dość dobrze
- Różnie bywa
- Raczej nie najlepiej
- Nie mam rodzeństwa /tabela według terminów badań IV ‘94 IV ‘96 XII ‘98/
WPŁYW RODZICÓW NA RÓŻNE SFERY AKTYWNOŚCI MŁODZIEŻY
Oto kilka stwierdzeń. O każdym z nich powiedz, czy trafnie opisuje ono działania Twoich rodziców wobec Ciebie.
- Rodzicom zależy, abym po ukończeniu szkoły uczył(a) się dalej
- Rodzice opłacali lub opłacają korepetycje, dodatkowe zajęcia, takie jak np. nauka języków obcych
- Rodzice interesują się moimi problemami
- Rodzice wymagają ode mnie pomocy w prowadzeniu domu, w gospodarstwie
- Rodzice starają się rozwijać moje zainteresowania kulturalne - chcą, żebym chodził(a) do teatru, do kina, czytał(a) dobre książki, zwiedzał(a)
- Rodzice wymagają ode mnie, bym chodził(a) do kościoła
- Rodzice zachęcają mnie do podejmowania dorywczej pracy zarobkowej /tabela według terminów badań IV ‘96 XII ‘98/
Czy rodzicom zależy, abym po ukończeniu nauki uczył(a) się dalej? /tabela wg kategorii uczniów:Typ szkoły, Miejsca zamieszkania, Ocena warunków materialnych, .../
Czy rodzice opłacali lub opłacają korepetycje, dodatkowe zajęcia, takie jak np. nauka języków obcych? /tabela wg kategorii uczniów:Typ szkoły, Miejsca zamieszkania, Ocena warunków materialnych, .../
RODZICE - STATYŚCI CZY PARTNERZY W ROZMOWACH?
Jak często rozmawiasz z ojcem/z matką: (często, czasami, rzadko, nigdy, często, czasami, rzadko, nigdy)
- o swoich problemach osobistych
- o szkole, nauce
- o planach na przyszłość
- o polityce
- o seksie /tabela/
STOSUNKI Z NAUCZYCIELAMI I KOLEGAMI
Jak układają się Twoje stosunki z nauczycielami?
- Bardzo dobrze
- Dość dobrze
- Różnie bywa
- Raczej nie najlepiej /tabela według terminów badań IV ‘94 IV ‘96 XII ‘98/
Jak układają się Twoje stosunki z kolegami?
- Bardzo dobrze
- Dość dobrze
- Różnie bywa
- Raczej nie najlepiej /tabela według terminów badań IV‘92, IV ‘94 IV ‘96 XII ‘98/
ZNACZĄCY INNI - RODZICE, RODZEŃSTWO, RÓWIEŚNICY
Wskaż nie więcej niż dwie osoby: (matka, ojciec, rodzeństwo, przyjaciele, mój chłopak, moja dziewczyna, koledzy, koleżanki; nie mam takiej osoby)
- z którymi najchętniej spędzasz czas wolny
- z którymi najchętniej dyskutujesz, rozmawiasz oraz /tabela aneksowa/
- które mają największy wpływ na to, jak się ubierasz
- na których uznaniu najbardziej ci zależy oraz /tabela aneksowa/
- na które przede wszystkim możesz liczyć w trudnych chwilach oraz /tabela aneksowa/
/tabela/ oraz /tabela wg badań IV‘94, IV‘96, XII‘98 /
Tabele aneksowe.