POSTRZEGANE ZMIANY CEN
Czy, Pana(i) zdaniem, w ciągu ostatnich 30 dni ceny tych produktów spadły, podniosły się czy pozostały takie same?
- Mięso i wędliny
- Cukier i wyroby cukiernicze
- Benzyna, olej napędowy
- Lekarstwa
- Nabiał (mleko, masło, sery, jajka)
- Papierosy
- Tłuszcze roślinne, np. margaryna, olej, oliwa
- Pieczywo
- Mąka, makaron, kasza i inne wyroby mączne
- Świeże warzywa i owoce
- Środki czystości (mydło, środki higieny osobistej, proszki i płyny do prania i czyszczenia itp.)
- Przetwory warzywne i owocowe
- Gazety, czasopisma, książki
- Kawa, herbata
- Napoje alkoholowe (wódka, wino, piwo)
ZMIANA MODELU KONSUMPCJI - NABYWANIE TAŃSZYCH PRODUKTÓW
Odsetki respondentów, których gospodarstwa domowe kupowały w ciągu ostatnich 30 dni poszczególne rodzaje tańszych produktów /wykres/
ZMIANY MODELU KONSUMPCJI - ILOŚĆ NABYWANYCH PRODUKTÓW
Czy w ciągu ostatnich 30 dni, na potrzeby gospodarstwa domowego kupowali Państwo więcej niż poprzednio czy też mniej wymienionych poniżej produktów?
- Środki czystości (mydło, środki higieny osobistej, proszki i płyny do prania i czyszczenia itp.)
- Kawa i herbata
- Tłuszcze roślinne, np. margaryna, olej, oliwa
- Pieczywo
- Mąka, makaron, kasza itp.
- Nabiał (mleko, masło, sery, jajka)
- Cukier i wyroby cukiernicze
- Gazety, czasopisma, książki
- Mięso i wędliny
- Przetwory warzywne i owocowe
- Lekarstwa
- Świeże warzywa i owoce
- Napoje alkoholowe (wódka, wino, piwo)
- Benzyna i olej napędowy
- Papierosy
KOMPLEKSOWA ANALIZA ZMIAN MODELU KONSUMPCJI - ILOŚĆ I JAKOŚĆ
Respondenci według zmian ilości i jakości produktów kupowanych przez ich gospodarstwa domowe w ciągu ostatnich 30 dni
Mięso i wędliny
Napoje alkoholowe (wódka, wino, piwo)
Cukier i wyroby cukiernicze
Papierosy
Nabiał (mleko, masło, sery, jajka)
Lekarstwa
Przetwory warzywne i owocowe
Tłuszcze roślinne, np. margaryna, olej, oliwa
Mąka, makaron, kasza itp.
Gazety, czasopisma, książki
Świeże warzywa i owoce
Benzyna, oleje napędowe
Pieczywo
Środki czystości (mydło, środki higieny osobistej, proszki i płyny do prania i czyszczenia)
Kawa, herbata
- kupowali nie mniej niż poprzednio i nie tańsze
- kupowali nie mniej niż poprzednio, ale tańsze
- kupowali mniej niż poprzednio, ale nie tańsze
- kupowali mniej niż poprzednio i tańsze /tabele aneksowe/
DYNAMICZNY WSKAŹNIK "DOCHODOWEJ I CENOWEJ ELASTYCZNOŚCI POPYTU"
Wpływ postrzeganego ruchu cen, dochodu i cech społeczno-demograficznych na zmianę gatunków kupowanych produktów
- płeć
- wiek
- wieś
- duże miasto
- lata nauki
- dochód
- zmiana cen
Wpływ postrzeganego ruchu cen, dochodu i cech społeczno-demograficznych na zmianę ilości kupowanych produktów
Tabele aneksowe