UWAGA! Ten serwis używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.Rozumiem
 
OGŁOSZENIA
Praca dla ankieterów ... więcej >
 

PUBLIKACJE

Komunikat z badań nr BS/151/2004

Opinie o podwyżkach cen i zmiany w konsumpcji

Autor: Bogna Wciórka
|
2004-09-20

OPINIE O PODWYŻKACH CEN

Odsetki respondentów dostrzegających w ciągu 30 dni poprzedzających sondaże wzrost cen wymienionych produktów - /wykres wg badań VII, VIII, IX)

Czy, Pana(i) zdaniem, w ciągu ostatnich 30 dni ceny tych produktów spadły, podniosły się czy pozostały takie same?

- Mięso i wędliny oraz /tabela aneksowa/

- Cukier i wyroby cukiernicze oraz /tabela aneksowa/

- Benzyna, olej napędowy

- Lekarstwa

- Nabiał (mleko, masło, sery, jajka) oraz /tabela aneksowa/

- Papierosy

- Tłuszcze roślinne, np. margaryna, olej, oliwa oraz /tabela aneksowa/

- Pieczywo oraz /tabela aneksowa/

- Mąka, makaron, kasza i inne wyroby mączne oraz /tabela aneksowa/

- Świeże warzywa i owoce

- Środki czystości (mydło, środki higieny osobistej, proszki i płyny do prania i czyszczenia itp.)

- Przetwory warzywne i owocowe

- Gazety, czasopisma, książki

- Kawa, herbata

- Napoje alkoholowe (wódka, wino, piwo) /tabela wg badań VII‘04, VIII‘04, IX‘04/

JAK ZMIENIAŁA SIĘ KONSUMPCJA W OSTATNICH TRZECH MIESIĄCACH?

Odsetki respondentów, deklarujących kupowanie tańszych produktów w ciągu 30 dni poprzedzających sondaże /wykres wg badań VII‘04, VIII‘04, IX‘04/

Odsetki respondentów, deklarujących kupowanie mniejszej ilości wymienionych poniżej produktów w ciągu 30 dni poprzedzających sondaże /wykres wg badań VII‘04, VIII‘04, IX‘04/

Czy w ciągu ostatnich 30 dni, na potrzeby gospodarstwa domowego kupowali Państwo więcej niż poprzednio czy też mniej wymienionych poniżej produktów?

- Środki czystości (mydło, środki higieny osobistej, proszki i płyny do prania i czyszczenia itp.)

- Kawa i herbata

- Tłuszcze roślinne, np. margaryna, olej, oliwa

- Pieczywo

- Mąka, makaron, kasza itp.

- Nabiał (mleko, masło, sery, jajka)

- Cukier i wyroby cukiernicze

- Gazety, czasopisma, książki

- Mięso i wędliny

- Przetwory warzywne i owocowe

- Lekarstwa

- Świeże warzywa i owoce

- Napoje alkoholowe (wódka, wino, piwo)

- Benzyna i olej napędowy

- Papierosy /tabela wg badań VII‘04, VIII‘04, IX‘04/

STRATEGIE PRZYSTOSOWAWCZE -

KOMPLEKSOWA ANALIZA JAKOŚCIOWYCH I ILOŚCIOWYCH ZMIAN W KONSUMPCJI

Zachowania respondentów według zmian ilości i jakości produktów kupowanych przez ich gospodarstwa domowe w ciągu 30 dni poprzedzających sondaż

- mięso i wędliny

- cukier i wyroby cukiernicze

- nabiał

- tłuszcze roślinne

- mąka , makaron, kasza

- pieczywo /wykresy/

Zachowania konsumenckie dotyczące zmian ilości i jakości produktów kupowanych przez ich gospodarstwa domowe w ciągu 30 dni poprzedzających sondaż:

- Mięso i wędliny oraz /tabela aneksowa/

- Napoje alkoholowe (wódka, wino, piwo)

- Cukier i wyroby cukiernicze oraz /tabela aneksowa/

- Papierosy

- Nabiał (mleko, masło, sery, jajka) oraz /tabela aneksowa/

- Lekarstwa

- Przetwory warzywne i owocowe

- Tłuszcze roślinne, np. margaryna, olej, oliwa

- Mąka, makaron, kasza itp.

- Gazety, czasopisma, książki

- Świeże warzywa i owoce oraz /tabela aneksowa/

- Benzyna, oleje napędowe

- Pieczywo

- Środki czystości (mydło, środki higieny osobistej, proszki i płyny do prania i czyszczenia)

- Kawa, herbata

- kupowali nie mniej niż poprzednio i nie tańsze

- kupowali nie mniej niż poprzednio, ale tańsze

- kupowali mniej niż poprzednio, ale nie tańsze

- kupowali mniej niż poprzednio i tańsze /tabela/

Tabele aneksowe

Liczba stron:
0
Badanie:
200424 Aktualne problemy i wydarzenia (172)
Kategorie tematyczne:
Gospodarka, Inflacja; ceny
Słowa kluczowe:
ceny, zachowania konsumenckie
Tabele zróżnicowań socjodemograficznych:
 
Tak
 
 
Przejdź do pkjpaPKJPA        Projekty EFSEFS        Przejdź do portalu Badania WyborczeBadania wyborcze
 
 
 

O firmie

Ustawa i statut CBOS

Dyrekcja

Rada CBOS

Zaspół Informacji i Komunikacji

Klienci

Zamówienia publiczne

Polityka prywatności

Deklaracja dostępności

Badania

Metody realizacji badań

Zamów swoje badanie

Usługi pracowni analiz

 
 

Publikacje

Publikacje

CBOS trendy

CBOS podcast

Wydarzenia

Prenumerata

FAQ

Często zadawane pytania

 
 
 
 
Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej
ul. Świętojerska 5/7 00-236 Warszawa
tel. 22 625 76 23 e‑mail: info@cbos.pl
NIP: 5262135442 REGON: 012908368 KRS: 0000070275
Przewiń do góry