UWAGA! Ten serwis używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.Rozumiem
 

PUBLIKACJE

Komunikat z badań nr BS/86/2009

Polak przed bankowym okienkiem

Autor: Krzysztof Pankowski
|
2009-06-04

ZADOWOLENIE Z USŁUG BANKOWYCH

Jak Pan(i) ocenia działalność banku, w którym ma Pan(i) rachunek oszczędnościowo rozliczeniowy zwany też kontem osobistym?

- Zdecydowanie dobrze

- Raczej dobrze

- Raczej źle

- Zdecydowanie źle

- Trudno powiedzieć /tabela wg badań IV‘06, III‘09/ oraz /tabela aneksowa/

Czy jest Pan(i) zadowolony(a) z usług swojego banku? Czy jest Pan(i) zadowolony(a) z:

- szybkości załatwiania spraw

- kompetencji obsługi

- oferty usług

- warunków finansowych, wysokości prowizji oraz /tabela aneksowa/

Zdecydowanie tak

Raczej tak

Raczej nie

Zdecydowanie nie

Trudno powiedzieć /tabela/

Czy w ciągu ostatnich sześciu miesięcy zmienił(a) Pan(i) bank, w którym ma Pan(i) konto osobiste?

- tak

- nie

- odmowa odpowiedzi /wykres/

Odpowiedzi osób korzystających z usług bankowych. Czy w najbliższym czasie ma Pan(i) zamiar zmienić bank, w którym ma Pan(i) konto osobiste?

- zdecydowanie tak

- raczej tak

- raczej nie

- zdecydowanie nie

- trudno powiedzieć /wykres/ oraz /tabela wg oceny działalności banków w Polsce/

Zadowolenie lub niezadowolenie z usług bankowych a stosunek do banków - /tabela/

Zadowolenie lub niezadowolenie z usług bankowych a gwarancja zysku - /tabela/

POLAK JAKO KLIENT INSTYTUCJI FINANSOWYCH

Które z poniższych określeń najlepiej pasuje do Pana(i) jako osoby, która od czasu do czasu podpisuje różne umowy w instytucjach finansowych, takich jak: banki, firmy ubezpieczeniowe, pośrednicy kredytowi, fundusze emerytalne, biura maklerskie itp.?

- Wystarczy, że znam podstawowe warunki zawieranej umowy

- Przed podpisaniem czegokolwiek zawsze analizuję umowę i głęboko się zastanawiam

- Trudno powiedzieć

- Nie zdarza mi się podpisywać takich umów /wykres/

- Są dokumenty, które czytam pobieżnie

- Zwykle czytam dokumenty "od deski do deski", zanim je podpiszę

- Trudno powiedzieć

- Nie zdarza mi się podpisywać takich umów /wykres/

- W razie wątpliwości zasięgam informacji u przedstawiciela firmy, z którą zawieram umowę

- W razie wątpliwości zasięgam informacji u prawnika, doradcy finansowego lub innej osoby spoza firmy, z którą zawieram umowę

- Trudno powiedzieć

- Nie zdarza mi się podpisywać takich umów /wykres/ oraz /tabela aneksowa/

Z którym z poniższych określeń Pan(i) się zgadza, a z którym nie zgadza?

Jeśli mam zaufanie do firmy, z którą podpisuję umowę, to nie muszę dokładnie znać jej treści

- Zdecydowanie tak

- Raczej tak

- Raczej nie

- Zdecydowanie nie

- Trudno powiedzieć /tabela/

Uważam, że nie warto poświęcać czasu na dokładne czytanie umów, bo i tak w razie sporu z firmą klient zazwyczaj nie ma żadnych szans

- Zdecydowanie tak

- Raczej tak

- Raczej nie

- Zdecydowanie nie

- Trudno powiedzieć /tabela/

Jeśli umowa jest kontynuacją poprzedniej, to wystarczy ją podpisać

- Zdecydowanie tak

- Raczej tak

- Raczej nie

- Zdecydowanie nie

- Trudno powiedzieć /tabela/

Czy zdarzyło się Panu(i) zrezygnować z podpisania umowy z jakąś instytucją finansową, gdyż po jej przeczytaniu stwierdził(a) Pan(i), że jej warunki Panu(i) nie odpowiadają?

- tak

- nie

- nie pamiętam, nie było takiej sytuacji /wykres/ oraz /tabela aneksowa/

Tabele aneksowe

Liczba stron:
15
Badanie:
200912 Aktualne problemy i wydarzenia (226)
Kategorie tematyczne:
Życie codzienne, Instytucje
Słowa kluczowe:
banki, usługi, umowy finansowe, ocena działalności, usługi bankowe
Tabele zróżnicowań socjodemograficznych:
 
Tak
 
 
Przejdź do pkjpaPKJPA        Projekty EFSEFS        Przejdź do portalu Badania WyborczeBadania wyborcze
Przewiń do góry