UWAGA! Ten serwis używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.Rozumiem
 

PUBLIKACJE

Komunikat z badań nr BS/156/2011

Społeczny odbiór kampanii wyborczej i aktywność polityczna w internecie

Autor: Michał Feliksiak
|
2011-12-09

Czy w trakcie kampanii wyborczej czerpał(a) pan(i) informacje o partiach i kandydatach startujących w wyborach

- z programów informacyjnych i publicystycznych w telewizji

- ze spotów, reklam wyborczych w radiu i telewizji

- z gazet i czasopism

- z audycji informacyjnych i publicystycznych w radiu

- z billboardów, plakatów wyborczych

- od znajomych, członków rodziny

- z internetu

- ze swoich indywidualnych rozmów z politykami

- z wieców, spotkań wyborczych, w których Pan(i) uczestniczył(a) /wykres/

Odsetek niekorzystających z żadnego ze źródeł informacji o kampanii wyborczej a zainteresowanie polityką /tabela/

Czy w ciągu miesiąca poprzedzającego wybory samorządowe/parlamentarne:

– czytał(a) Pan(i) w internecie artykuły o tematyce politycznej, np. w internetowych wersjach gazet

– oglądał(a) Pan(i) w internecie materiały wideo o tematyce politycznej, np. wywiady z politykami, reklamy wyborcze

– przeglądał(a) Pan(i) strony internetowe partii politycznych lub kandydatów startujących w wyborach samorządowych/parlamentarnych

– czytał(a) Pan(i) blogi o tematyce politycznej

– pisał(a) Pan(i) w internecie na tematy polityczne, np. na forach, blogach

– zachęcał(a) Pan(i) w internecie innych użytkowników do głosowania w wyborach lub poparcia jakiejś partii, kandydata

– wysłał(a) Pan(i) przez internet list do polityka lub podpisał(a) Pan(i) internetową petycję w jakiejś sprawie z zakresu polityki

– zapisał(a) się Pan(i) w internecie do grupy popierającej jakiegoś polityka, kandydata lub organizację polityczną, komitet wyborczy

– przekazał(a) Pan(i) przez internet pieniądze dla organizacji politycznej, komitetu wyborczego /wykres: odpowiedzi twierdzące wśród internautów, ogółu badanych/ oraz /tabela odpowiedzi twierdzące wśród: internautów, ogółu badanych wg badań 2010, 2011/

Aktywność w wymiarze:

- informacyjnym

- deliberatywnym

- partycypacyjnym /tabela: internauci, ogół wg badań 2010, 2011/

Liczba stron:
6
Badanie:
201140 Aktualne problemy i wydarzenia (258)
Kategorie tematyczne:
Wybory parlamentarne, Internet
Słowa kluczowe:
kampania wyborcza, internet, wybory parlamentarne
Tabele zróżnicowań socjodemograficznych:
 
Nie
 
 
Przejdź do pkjpaPKJPA        Projekty EFSEFS        Przejdź do portalu Badania WyborczeBadania wyborcze
Przewiń do góry