Czy w trakcie kampanii wyborczej czerpał(a) pan(i) informacje o partiach i kandydatach startujących w wyborach
- z programów informacyjnych i publicystycznych w telewizji
- ze spotów, reklam wyborczych w radiu i telewizji
- z gazet i czasopism
- z audycji informacyjnych i publicystycznych w radiu
- z billboardów, plakatów wyborczych
- od znajomych, członków rodziny
- z internetu
- ze swoich indywidualnych rozmów z politykami
- z wieców, spotkań wyborczych, w których Pan(i) uczestniczył(a) /wykres/
Odsetek niekorzystających z żadnego ze źródeł informacji o kampanii wyborczej a zainteresowanie polityką /tabela/
Czy w ciągu miesiąca poprzedzającego wybory samorządowe/parlamentarne:
– czytał(a) Pan(i) w internecie artykuły o tematyce politycznej, np. w internetowych wersjach gazet
– oglądał(a) Pan(i) w internecie materiały wideo o tematyce politycznej, np. wywiady z politykami, reklamy wyborcze
– przeglądał(a) Pan(i) strony internetowe partii politycznych lub kandydatów startujących w wyborach samorządowych/parlamentarnych
– czytał(a) Pan(i) blogi o tematyce politycznej
– pisał(a) Pan(i) w internecie na tematy polityczne, np. na forach, blogach
– zachęcał(a) Pan(i) w internecie innych użytkowników do głosowania w wyborach lub poparcia jakiejś partii, kandydata
– wysłał(a) Pan(i) przez internet list do polityka lub podpisał(a) Pan(i) internetową petycję w jakiejś sprawie z zakresu polityki
– zapisał(a) się Pan(i) w internecie do grupy popierającej jakiegoś polityka, kandydata lub organizację polityczną, komitet wyborczy
– przekazał(a) Pan(i) przez internet pieniądze dla organizacji politycznej, komitetu wyborczego /wykres: odpowiedzi twierdzące wśród internautów, ogółu badanych/ oraz /tabela odpowiedzi twierdzące wśród: internautów, ogółu badanych wg badań 2010, 2011/
Aktywność w wymiarze:
- informacyjnym
- deliberatywnym
- partycypacyjnym /tabela: internauci, ogół wg badań 2010, 2011/