Czy w trakcie kampanii wyborczej czerpał(a) Pan(i) informacje o partiach, komitetach i kandydatach startujących w wyborach:
- z programów informacyjnych i publicystycznych w telewizji
- ze spotów, reklam wyborczych (np. w radiu i telewizji)
- z audycji informacyjnych i publicystycznych w radiu
- z billboardów, plakatów wyborczych, ulotek
- z gazet i czasopism
- od znajomych, członków rodziny
- z internetu
- ze swoich indywidualnych rozmów z kandydatami
- z wieców, spotkań wyborczych, w których Pan(i) uczestniczył(a)
/wykres - odpowiedzi twierdzące/ oraz //tabela wg badań XI‘11, VI‘14, XII‘14/
Odsetki osób niekorzystających z żadnego ze źródeł informacji o kampanii wyborczej a zainteresowanie polityką - tabela
Czy, ogólnie rzecz biorąc, podczas kampanii wyborczej dowiedział(a) się Pan(i) o kandydatach startujących w Pana(i) okręgu wyborczym:
– dużo
– mało
– niczego się nie dowiedziałe(a)m
- Trudno powiedzieć
/wykres/ oraz /tabela wg badań X‘98, XII‘10, XII‘14/ oraz /tabela wg udziału w I turze wyborów samorządowych/ oraz /tabela aneksowa/
Czy w ciągu miesiąca poprzedzającego wybory samorządowe/ parlamentarne/ do Parlamentu Europejskiego:
- przeglądał(a) Pan(i) strony internetowe partii politycznych lub kandydatów startujących w wyborach
- czytał(a) Pan(i) w internecie artykuły o tematyce politycznej, np. w internetowych wersjach gazet
- czytał(a) Pan(i) blogi o tematyce politycznej
- oglądał(a) Pan(i) w internecie materiały wideo o tematyce politycznej, np. wywiady z politykami, spoty, reklamy wyborcze
- pisał(a) Pan(i) w internecie na tematy polityczne, np. na forach, blogach
- zachęcał(a) Pan(i) w internecie innych użytkowników do głosowania w wyborach lub poparcia jakiejś partii, kandydata
- wysłał(a) Pan(i) przez internet list do polityka lub podpisał(a) Pan(i) internetową petycję w jakiejś sprawie
- zapisał(a) się Pan(i) w internecie do grupy popierającej jakiegoś polityka, kandydata lub organizację polityczną, komitet wyborczy
- przekazał(a) Pan(i) przez internet pieniądze dla organizacji politycznej, komitetu wyborczego
/wykresy: odpowiedzi twierdzące internautów, ogółu badanych/ oraz
/tabela odpowiedzi twierdzące internautów, ogółu badanych wg badań XII 2010, XI 2011, VI 2014, XII 2014/
Aktywność w wymiarze:
- informacyjnym
- deliberatywnym
- partycypacyjnym
- Ogółem
/tabela internauci, ogół badanych wg badań XII‘10, XI‘11, VI‘14, XII‘14/
Tabela aneksowa