Czy w trakcie kampanii wyborczej czerpał(a) Pan(i) informacje o partiach, komitetach / kandydatach startujących w wyborach:
- z programów informacyjnych i publicystycznych w telewizji
- ze spotów, reklam wyborczych (np. w radiu i telewizji)
- od znajomych, członków rodziny
- z audycji informacyjnych i publicystycznych w radiu
- z gazet i czasopism
- z billboardów, plakatów wyborczych, ulotek
- z internetu
- ze swoich indywidualnych rozmów z kandydatami
- z wieców, spotkań wyborczych, w których Pan(i) uczestniczył(a)
/wykres/ oraz /tabela wg badań XI 2011, VI 2014, XII 2014, VI 2015/
Odsetki osób niekorzystających z żadnego ze źródeł informacji o kampanii wyborczej a zainteresowanie polityką - tabela
Czy w ciągu miesiąca poprzedzającego wybory samorządowe/ parlamentarne/ do Parlamentu Europejskiego/ prezydenckie:
- przeglądał(a) Pan(i) strony internetowe partii politycznych lub startujących w wyborach kandydatów
- czytał(a) Pan(i) w internecie artykuły o tematyce politycznej, np. w internetowych wersjach gazet, czasopism
- czytał(a) Pan(i) blogi o tematyce politycznej lub wpisy i komentarze internautów dotyczące polityki*
- oglądał(a) Pan(i) w internecie materiały wideo o tematyce politycznej, np. wywiady z politykami, spoty, reklamy wyborcze
- pisał(a) Pan(i) w internecie na tematy polityczne, np. na forach, blogach, portalach społecznościowych
- zachęcał(a) Pan(i) w internecie innych użytkowników do głosowania w wyborach na któregoś z kandydatów
- wysłał(a) Pan(i) przez internet list do polityka lub podpisał(a) Pan(i) internetową petycję w jakiejś sprawie
- zapisał(a) się Pan(i) w internecie do grupy popierającej jakiegoś polityka, kandydata lub organizację polityczną, komitet wyborczy
- przekazał(a) Pan(i) przez internet pieniądze dla organizacji politycznej, komitetu wyborczego
/wykresy - odpowiedzi twierdzące wśród : internautów, ogółu badanych/ oraz /tabela - odpowiedzi twierdzące wśród : internautów, ogółu badanych i wg badań XII2010, XI 2011, VI 2014, XII 2014, VI 2015/
Aktywność w wymiarach:
- informacyjnym
- deliberatywnym
- partycypacyjnym
- Ogółem
/tabela internauci, ogół badanych wg badań XII‘10, XI‘11, VI‘14, XII‘14, VI‘15/ oraz /tabela wg zmiennych socjo-demograficznych/ oraz /tabela wg udziału w I, II turze wyborów prezydenckich/ oraz /tabela wg elektoratów A. Dudy, B. Komorowskiego z II tury wyborów prezydenckich/