Czy w trakcie kampanii wyborczej czerpał(a) Pan(i) informacje o partiach, komitetach i kandydatach startujących w wyborach samorządowych:
- z billboardów, plakatów wyborczych, ulotek
- od znajomych, członków rodziny
- z programów informacyjnych i publicystycznych w telewizji
- ze spotów, reklam wyborczych (np. w radiu i telewizji)
- z gazet i czasopism
- z audycji informacyjnych i publicystycznych w radiu
- z internetu
- ze swoich indywidualnych rozmów z kandydatami
- z wieców, spotkań wyborczych, w których Pan(i) uczestniczył(a)
/wykres - odpowiedzi twierdzące/ oraz /tabela - odpowiedzi twierdzące wg typu miejscowości zamieszkania/ oraz /tabela - odpowiedzi twierdzące wg grup wiekowych/
Czy w trakcie kampanii wyborczej czerpał(a) Pan(i) informacje o partiach, komitetach i kandydatach startujących w wyborach :
- z billboardów, plakatów wyborczych, ulotek
- od znajomych, członków rodziny
- z programów informacyjnych i publicystycznych w telewizji
- ze spotów, reklam wyborczych (np. w radiu i telewizji)
- z gazet i czasopism
- z audycji informacyjnych i publicystycznych w radiu
- z internetu
- ze swoich indywidualnych rozmów z kandydatami
- z wieców, spotkań wyborczych, w których Pan(i) uczestniczył(a)
/tabela wg terminów badań XI 2011, VI 2014, XII 2014, VI 2015, XI 2015, XI 2018/
Odsetki osób niekorzystających z żadnego ze źródeł informacji o kampanii wyborczej a zainteresowanie polityką - tabela
Czy, ogólnie rzecz biorąc, podczas kampanii wyborczej dowiedział(a) się Pan(i) o kandydatach startujących w Pana(i) okręgu wyborczym:
- bardzo dużo
- raczej dużo
- raczej mało
- bardzo mało
- W ogóle niczego się nie dowiedziałe(a)m
- Trudno powiedzieć
/wykres/
Czy, ogólnie rzecz biorąc, podczas kampanii wyborczej dowiedział(a) się Pan(i) o kandydatach startujących w Pana(i) okręgu wyborczym:
[odpowiedzi zrekodowane]
- dużo
- mało
- Niczego się nie dowiedziałe(a)m
- Trudno powiedzieć
/wykresy wg terminów badań X 1998, XII 2010, XII 2014, XI 2018/ oraz /tabela wg deklaracji udziału w I turze wyborów samorządowych/ oraz /tabela aneksowa/
Czy w ciągu miesiąca poprzedzającego wybory samorządowe:
- przeglądał(a) Pan(i) strony internetowe partii politycznych, komitetów lub kandydatów startujących w wyborach
- czytał(a) Pan(i) w internecie artykuły o tematyce politycznej, np. w internetowych wersjach gazet, czasopism
- czytał(a) Pan(i) blogi o tematyce politycznej lub wpisy i komentarze internautów dotyczące polityki
- oglądał(a) Pan(i) w internecie materiały wideo o tematyce politycznej, np. wywiady z politykami, spoty, reklamy wyborcze
- pisał(a) Pan(i) w internecie na tematy polityczne, np. na forach, blogach, portalach społecznościowych
- zachęcał(a) Pan(i) w internecie innych użytkowników do głosowania w wyborach na dany komitet lub któregoś z kandydatów
- wysłał(a) Pan(i) przez internet list do polityka lub podpisał(a) Pan(i) internetową petycję w jakiejś sprawie
- zapisał(a) się Pan(i) w internecie do grupy popierającej jakiegoś polityka, kandydata lub organizację polityczną, komitet wyborczy
- przekazał(a) Pan(i) przez internet pieniądze dla organizacji politycznej, komitetu wyborczego
/wykres - odpowiedzi twierdzące internautów [respondentów korzystających z internetu przynajmniej raz w tygodniu] i ogółu badanych/
Tabela - deklaracje uzyskane w badaniach przeprowadzonych po wyborach samorządowych w 2010, 2014 i 2018 roku, parlamentarnych w 2011 i 2015 roku, po wyborach do PE w 2014 roku i prezydenckich w 2015 roku (internauci i ogół badanych)
Aktywność w wymiarach:
- informacyjnym
- deliberatywnym
- partycypacyjnym
- Ogółem
/tabela - internauci i ogół badanych wg terminów badań XII 2010, XI 2011, VI 2014, XII 2014, VI 2015, XI 2015, XI 2018/ oraz /tabela - aktywność użytkowników internetu wg cech socjodemograficznych: płci, grup wiekowych, typu miejscowości zamieszkania, poziomu wykształcenia, poglądów politycznych, zainteresowania polityką, udziału w I turze wyborów samorządowych, największych elektoratów z wyborów do sejmików wojewódzkich, największych potencjalnych elektoratów w wyborach parlamentarnych/
Aneks - tabela zróżnicowań społeczno-demograficznych