TRUDNOŚCI W KORZYSTANIU Z OPIEKI MEDYCZNEJ PODCZAS EPIDEMII
Czy z powodu epidemii koronawirusa zdarzyło się, że odwołano lub przełożono Panu(i):
* wizytę u lekarza specjalisty
* wizytę u lekarza podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), internisty
* badanie diagnostyczne, zabieg (niezwiązane z pobytem w szpitalu dłuższym niż 24 godziny)
* planowe leczenie szpitalne (związane z pobytem w szpitalu dłuższym niż 24 godziny)
- Tak
- Nie
- Nie dotyczy – nie miałe(a)m zaplanowanych w tym czasie wizyt u specjalisty
/wykresy/ oraz /tabele aneksowe/
Czy z powodu epidemii koronawirusa odmówiono Panu(i) przyjęcia, udzielenia porady w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym („na SOR–ze”) lub odesłano Pana(ią) do innego SOR–u?
- Tak
- Nie
- Nie dotyczy, nie próbowałe(a)m uzyskać porady w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym
/wykres/ oraz /tabela aneksowa/
Czy z powodu epidemii koronawirusa zdarzyło się, że sam(a) Pan(i) zrezygnował(a) z:
* wizyty u lekarza specjalisty
* wizyty u lekarza podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), internisty
* badania diagnostycznego, zabiegu (niezwiązanych z pobytem w szpitalu dłuższym niż 24 godziny)
* planowego leczenia szpitalnego (związanego z pobytem w szpitalu dłuższym niż 24 godziny)
- Tak
- Nie
- Nie dotyczy
/wykresy/ oraz /tabele aneksowe/
Czy z powodu epidemii koronawirusa zdarzyło się, że miał(a) Pan(i) problemy z:
* umówieniem się na wizytę lekarską, uzyskaniem potrzebnej porady medycznej
* uzyskaniem recepty
* uzyskaniem zwolnienia lekarskiego
- Tak
- Nie
- Nie dotyczy, nie było takiej potrzeby
/wykresy/ oraz /tabele aneksowe/
SPOSÓB KORZYSTANIA Z OPIEKI MEDYCZNEJ W CZASIE EPIDEMII
Czy w czasie epidemii koronawirusa korzystał(a) Pan(i) z:
* telefonicznych porad medycznych
* wizyt u lekarza
* porad medycznych przez internet, np. czatu lub rozmowy wideo z lekarzem
/wykres: odsetek odpowiedzi twierdzących/ oraz /tabele aneksowe/
Czy był(a) Pan(i) zadowolony(a) z:
* porady/porad medycznych uzyskanych podczas wizyty lekarskiej
* telefonicznej porady/porad medycznych
* porady/porad medycznych uzyskanych przez internet
- Zdecydowanie tak
- Raczej tak
- Raczej nie
- Zdecydowanie nie
- Trudno powiedzieć
/wykresy/ oraz /tabele aneksowe: tak, nie, trudno powiedzieć/
ZADOWOLENIE Z SYSTEMU OPIEKI ZDROWOTNEJ
Czy, ogólnie rzecz biorąc, jest Pan(i) zadowolony(a) czy też niezadowolony(a) z tego, jak obecnie funkcjonuje opieka zdrowotna w naszym kraju?
- Zdecydowanie zadowolony(a)
- Raczej zadowolony(a)
- Raczej niezadowolony(a)
- Zdecydowanie niezadowolony(a)
- Trudno powiedzieć
/wykresy wg badań I 2001 - VII 2020/ oraz /tabela aneksowa: zadowolony, niezadowolony, trudno powiedzieć/
Ograniczenia i trudności w dostępie do opieki medycznej a zadowolenie z funkcjonowania opieki zdrowotnej - tabela
Aneks - tabele zróżnicowań społeczno-demograficznych