UWAGA! Ten serwis używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.Rozumiem
 

PUBLIKACJE

Komunikat z badań nr 88/2020

Opieka medyczna w czasie epidemii

Autor: Małgorzata Omyła-Rudzka
|
2020-07-15

TRUDNOŚCI W KORZYSTANIU Z OPIEKI MEDYCZNEJ PODCZAS EPIDEMII

Czy z powodu epidemii koronawirusa zdarzyło się, że odwołano lub przełożono Panu(i):

* wizytę u lekarza specjalisty

* wizytę u lekarza podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), internisty

* badanie diagnostyczne, zabieg (niezwiązane z pobytem w szpitalu dłuższym niż 24 godziny)

* planowe leczenie szpitalne (związane z pobytem w szpitalu dłuższym niż 24 godziny)

- Tak

- Nie

- Nie dotyczy – nie miałe(a)m zaplanowanych w tym czasie wizyt u specjalisty

/wykresy/ oraz /tabele aneksowe/

Czy z powodu epidemii koronawirusa odmówiono Panu(i) przyjęcia, udzielenia porady w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym („na SOR–ze”) lub odesłano Pana(ią) do innego SOR–u?

- Tak

- Nie

- Nie dotyczy, nie próbowałe(a)m uzyskać porady w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym

/wykres/ oraz /tabela aneksowa/

Czy z powodu epidemii koronawirusa zdarzyło się, że sam(a) Pan(i) zrezygnował(a) z:

* wizyty u lekarza specjalisty

* wizyty u lekarza podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), internisty

* badania diagnostycznego, zabiegu (niezwiązanych z pobytem w szpitalu dłuższym niż 24 godziny)

* planowego leczenia szpitalnego (związanego z pobytem w szpitalu dłuższym niż 24 godziny)

- Tak

- Nie

- Nie dotyczy

/wykresy/ oraz /tabele aneksowe/

Czy z powodu epidemii koronawirusa zdarzyło się, że miał(a) Pan(i) problemy z:

* umówieniem się na wizytę lekarską, uzyskaniem potrzebnej porady medycznej

* uzyskaniem recepty

* uzyskaniem zwolnienia lekarskiego

- Tak

- Nie

- Nie dotyczy, nie było takiej potrzeby

/wykresy/ oraz /tabele aneksowe/

SPOSÓB KORZYSTANIA Z OPIEKI MEDYCZNEJ W CZASIE EPIDEMII

Czy w czasie epidemii koronawirusa korzystał(a) Pan(i) z:

* telefonicznych porad medycznych

* wizyt u lekarza

* porad medycznych przez internet, np. czatu lub rozmowy wideo z lekarzem

/wykres: odsetek odpowiedzi twierdzących/ oraz /tabele aneksowe/

Czy był(a) Pan(i) zadowolony(a) z:

* porady/porad medycznych uzyskanych podczas wizyty lekarskiej

* telefonicznej porady/porad medycznych

* porady/porad medycznych uzyskanych przez internet

- Zdecydowanie tak

- Raczej tak

- Raczej nie

- Zdecydowanie nie

- Trudno powiedzieć

/wykresy/ oraz /tabele aneksowe: tak, nie, trudno powiedzieć/

ZADOWOLENIE Z SYSTEMU OPIEKI ZDROWOTNEJ

Czy, ogólnie rzecz biorąc, jest Pan(i) zadowolony(a) czy też niezadowolony(a) z tego, jak obecnie funkcjonuje opieka zdrowotna w naszym kraju?

- Zdecydowanie zadowolony(a)

- Raczej zadowolony(a)

- Raczej niezadowolony(a)

- Zdecydowanie niezadowolony(a)

- Trudno powiedzieć

/wykresy wg badań I 2001 - VII 2020/ oraz /tabela aneksowa: zadowolony, niezadowolony, trudno powiedzieć/

Ograniczenia i trudności w dostępie do opieki medycznej a zadowolenie z funkcjonowania opieki zdrowotnej - tabela

Aneks - tabele zróżnicowań społeczno-demograficznych

Cena pełnej wersji elektronicznej: 10.00 zł.
Liczba stron:
26
Badanie:
202009 Aktualne problemy i wydarzenia (360)
Kategorie tematyczne:
Ochrona zdrowia i opieka społeczna
Słowa kluczowe:
służba zdrowia, usługi medyczne, epidemia, lekarz, opieka zdrowotna, trudności, szpital, pomoc medyczna, ocena działalności, system opieki zdrowotnej
Tabele zróżnicowań socjodemograficznych:
 
Tak
 
 
Przejdź do pkjpaPKJPA        Projekty EFSEFS        Przejdź do portalu Badania WyborczeBadania wyborcze
Przewiń do góry