POLONIA SEMPER FIDELIS?
Deklaracje wiary religijnej w okresie 1992–2021
Niezależnie od udziału w praktykach religijnych, czy uważa Pan(i) siebie za osobę:
- głęboko wierzącą
- wierzącą
- raczej niewierzącą
- całkowicie niewierzącą
/wykres/
Deklaracje wiary religijnej kobiet i mężczyzn w okresie 1992–2021
- Wierzące kobiety
- Wierzący mężczyźni
- Niewierzące kobiety
- Niewierzący mężczyźni
/wykres/
Deklaracje wiary religijnej w zależności od poziomu wykształcenia w okresie 1992–2021
- Wierzący (podstawowe)
- Wierzący (zasadnicze zawodowe)
- Wierzący (średnie)
- Wierzący (wyższe)
- Niewierzący (podstawowe)
- Niewierzący (zasadnicze zawodowe)
- Niewierzący (średnie)
- Niewierzący (wyższe)
/wykres/
Deklaracje wiary religijnej w wielkich miastach oraz na wsi i w mniejszych miastach w okresie 1992–2021
- Wierzący (miasta liczące 500 tys. i więcej mieszkańców)
- Wierzący(wieś i miasta poniżej 500 tys. mieszkańców)
- Niewierzący(miasta liczące 500 tys. i więcej mieszkańców)
- Niewierzący(wieś i miasta poniżej 500 tys. mieszkańców)
/wykres/
Deklaracje udziału w praktykach religijnych w okresie 1992–2021
Czy bierze Pan(i) udział w praktykach religijnych, takich jak: msze, nabożeństwa lub spotkania religijne?
- Kilka razy w tygodniu
- Raz w tygodniu
- 1–2 razy w miesiącu, kilka razy w roku
- W ogóle nie uczestniczy
/wykres/
Deklaracje udziału w praktykach religijnych kobiet i mężczyzn w okresie 1992–2021
- Kobiety praktykujące regularnie
- Mężczyźni praktykujący regularnie
- Kobiety praktykujące nieregularnie
- Mężczyźni praktykujący nieregularnie
- Kobiety niepraktykujące
- Mężczyźni niepraktykujący
/wykres/
Deklaracje udziału w praktykach religijnych w zależności od poziomu wykształcenia w okresie 1992–2021
* Praktykujący regularnie
* Praktykujący nie regularnie
* Niepraktykujący
- Podstawowe
- Zasadnicze zawodowe
- Średnie
- Wyższe
/wykresy/
Deklaracje udziału w praktykach religijnych w wielkich miastach oraz na wsi i w mniejszych miastach w okresie 1992–2021
- Praktykujący regularnie (miasta liczące 500 tys. i więcej mieszkańców)
- Praktykujący regularnie(wieś i miasta poniżej 500 tys. mieszkańców)
- Praktykujący nieregularnie (miasta liczące 500 tys. i więcej mieszkańców)
- Praktykujący nieregularnie(wieś i miasta poniżej500 tys. mieszkańców)
- Niepraktykujący (miasta liczące 500 tys. i więcej mieszkańców)
- Niepraktykujący(wieś i miasta poniżej 500 tys. mieszkańców)
/wykres/
WCHODZENIE W DOROSŁOŚĆ, WYCHODZENIE Z KOŚCIOŁA
Wyróżnione kohorty wiekowe:
- Pokolenie seniorów (wojenne i powojenne) ur. w roku 1947 lub wcześniej
- Baby boomers ur. 1948–1955
- Pokolenie „Solidarności” ur. 1956–1964
- Pokolenie ur. 1965–1979, nazywane pokoleniem X
- Pokolenie ur. 1980–1996, nazywane millenialsami lub pokoleniem Y
- Pokolenie najmłodsze ur. w roku 1997 lub później, nazywane pokoleniem Z
/tabela - wiek poszczególnych kohort w roku: 1956, 1980, 1989, 2004, 2021/
Deklaracje wiary religijnej poszczególnych kohort wiekowych w okresie 1992–2021
* Wierzący
* Niewierzący
- Pokolenie seniorów (wojenne i powojenne) ur. w roku 1947 lub wcześniej
- Baby boomers ur. 1948–1955
- Pokolenie „Solidarności” ur. 1956–1964
- Pokolenie X ur. 1965–1979
- Millenialsi ur. 1980–1996
- Najmłodsi ur. 1997 i później
/wykresy/
Deklaracje udziału w praktykach religijnych poszczególnych kohort wiekowych w okresie 1992–2021
* Praktykujący regularnie
* Praktykujący nie regularnie
* Niepraktykujący
- Pokolenie seniorów (wojenne i powojenne) ur. w roku 1947 lub wcześniej
- Baby boomers ur. 1948–1955
- Pokolenie „Solidarności” ur. 1956–1964
- Pokolenie X ur. 1965–1979
- Millenialsi ur. 1980–1996
- Najmłodsi ur. 1997 i później
/wykresy/
SKROMNE WNIOSKI, WAŻNE PYTANIA