ZASIĘG I WPŁYW TELEWIZJI NA DECYZJE WYBORCZE
Codziennie, od poniedziałku do piątku, o godzinie 22 telewizja nadaje program Studia Wyborczego, w którym prezentują się startujące w wyborach partie. Jak często ogląda Pan programy studia Wyborczego? Czy:
- ogląda Pan wszystkie lub prawie wszystkie programy
- ogląda Pan większość
- ogląda Pan tylko niektóre
- wcale nie ogląda Pan tych programów /tabela wg badań IX‘91, X‘91/
Czy Pana osobiście wybory parlamentarne interesują:
- bardzo
- raczej
- raczej nie
- zupełnie nie /tabela wg oglądalności programów Studia Wyborczego/
Czy zamierza Pan wziąć w nich ( wyborach ) udział?
- na pewno tak
- chyba tak
- nie wiem
- chyba nie
- na pewno nie /tabela wg oglądalności programów Studia Wyborczego/
Stopień zdecydowania w wyborze partii:
- całkowicie zdecydowany
- prawie zdecydowany
- jeszcze się waham /tabela wg oglądalności programów Studia Wyborczego/
POSTRZEGANE INTENCJE TELEWIZJI
Czy, Pana zdaniem, telewizja popiera wyraźnie jakieś partie lub ugrupowania, czy też nie popiera?
- tak
- nie
- trudno powiedzieć
A czy, Pana zdaniem, telewizja stara się zaszkodzić jakimś partiom lub ugrupowaniom, czy też nie?
- tak
- nie
- trudno powiedzieć
Lista sympatii telewizji:
- Porozumienie Obywatelskie Centrum
- Kongres Liberalno-Demokratyczny
- "Solidarność" - partie solidarnościowe
- partie chrześcijańskie, katolickie, Wyborcza Akcja Katolicka, Partia Chrześcijańskich Demokratów
- Unia Demokratyczna
- trudno powiedzieć
Lista antypatii telewizji:
- Partia "X"
- Sojusz Lewicy Demokratycznej, lewica, socjaliści
- trudno powiedzieć