UWAGA! Ten serwis używa cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie.Rozumiem
 

PUBLIKACJE

Komunikat z badań nr BS/421/112/91

Rola telewizji w kampanii wyborczej do Sejmu i Senatu

Autor: Zbigniew Maj
|
1991-11-04

ZASIĘG I WPŁYW TELEWIZJI NA DECYZJE WYBORCZE

Codziennie, od poniedziałku do piątku, o godzinie 22 telewizja nadaje program Studia Wyborczego, w którym prezentują się startujące w wyborach partie. Jak często ogląda Pan programy studia Wyborczego? Czy:

- ogląda Pan wszystkie lub prawie wszystkie programy

- ogląda Pan większość

- ogląda Pan tylko niektóre

- wcale nie ogląda Pan tych programów /tabela wg badań IX‘91, X‘91/

Czy Pana osobiście wybory parlamentarne interesują:

- bardzo

- raczej

- raczej nie

- zupełnie nie /tabela wg oglądalności programów Studia Wyborczego/

Czy zamierza Pan wziąć w nich ( wyborach ) udział?

- na pewno tak

- chyba tak

- nie wiem

- chyba nie

- na pewno nie /tabela wg oglądalności programów Studia Wyborczego/

Stopień zdecydowania w wyborze partii:

- całkowicie zdecydowany

- prawie zdecydowany

- jeszcze się waham /tabela wg oglądalności programów Studia Wyborczego/

POSTRZEGANE INTENCJE TELEWIZJI

Czy, Pana zdaniem, telewizja popiera wyraźnie jakieś partie lub ugrupowania, czy też nie popiera?

- tak

- nie

- trudno powiedzieć

A czy, Pana zdaniem, telewizja stara się zaszkodzić jakimś partiom lub ugrupowaniom, czy też nie?

- tak

- nie

- trudno powiedzieć

Lista sympatii telewizji:

- Porozumienie Obywatelskie Centrum

- Kongres Liberalno-Demokratyczny

- "Solidarność" - partie solidarnościowe

- partie chrześcijańskie, katolickie, Wyborcza Akcja Katolicka, Partia Chrześcijańskich Demokratów

- Unia Demokratyczna

- trudno powiedzieć

Lista antypatii telewizji:

- Partia "X"

- Sojusz Lewicy Demokratycznej, lewica, socjaliści

- trudno powiedzieć

Liczba stron:
7
Badanie:
9128 Aktualne problemy i wydarzenia (21)
Kategorie tematyczne:
Wybory parlamentarne
Słowa kluczowe:
studio wyborcze, kampania wyborcza, wybory parlamentarne, telewizja
Tabele zróżnicowań socjodemograficznych:
 
Nie
 
 
Przejdź do pkjpaPKJPA        Projekty EFSEFS        Przejdź do portalu Badania WyborczeBadania wyborcze
Przewiń do góry