Nastroje konsumenckie
W badaniu telefonicznym zapytaliśmy o nastroje konsumenckie . Interesowało nas, czy badani muszą ograniczać wydatki na bieżące potrzeby czy też udaje im się coś zaoszczędzić, czy dokonują większych zakupów bądź inwestycji, czy je planują w najbliższej przyszłości. Zapytaliśmy również o oczekiwania dochodowe oraz inflacyjne, a także o postrzegane perspektywy na przyszłość.
2023-12-05|Autor: Małgorzata Omyła-Rudzka
Powyborczy ranking zaufania do polityków
ZAUFANIE I NIEUFNOŚĆ Ludzie aktywni publicznie – swoim zachowaniem, tym, co mówią, do czego dążą – budzą mniejsze lub większe zaufanie. W jakim stopniu każda z przedstawionych/wymienionych dalej osób budzi Pana(i) zaufanie? Odpowiadając, proszę posłużyć się skalą, na której -5 oznacza, że osoba ta budzi w Panu(i) głęboką nieufność, 0 – że jest ona Panu(i) obojętna, a +5 oznacza, że ma Pan(i) do tej osoby pełne zaufanie. Jeżeli kogoś Pan(i) nie zna, proszę mi o tym powiedzieć/zaznaczyć tę odpowiedź
2023-11-29|Autor: Agnieszka Cybulska
O czym ostatnio mówią wyborcy największych ugrupowań?
Jakie tematy koncentrowały ostatnio w największym stopniu uwagę wyborców poszczególnych ugrupowań politycznych? W sondażu przeprowadzonym w listopadzie przedstawiono ankietowanym 20 tematów, prosząc, aby określili, czy i jak często były one poruszane w ich bliskim otoczeniu w ciągu dwóch tygodni poprzedzających badanie. Niniejsza analiza opiera się na odsetkach tych respondentów, którzy zadeklarowali, że dany temat pojawiał się w ich otoczeniu bardzo często.
2023-11-17|Autor: Michał Feliksiak
O czym się ostatnio mówi?
W listopadowym sondażu sprawdziliśmy, jakie tematy koncentrowały ostatnio uwagę Polaków. Ankietowanym przedstawiono 20 tematów, prosząc, aby określili, czy i jak często były one poruszane w ich bliskim otoczeniu w ciągu dwóch tygodni poprzedzających badanie.
2023-11-14|Autor: Michał Feliksiak